וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי דנקנר יערוך את "אולפן שישי"

26.2.2013 / 12:14

דנקנר, שערך את תוכניותיו של אמנון לוי, יערוך את התוכנית לאחר שגולן יוכפז עזב את תפקיד ומונה למנכ"ל חדשות 10

איתי דנקנר מונה לתפקיד עורך "אולפן שישי" בחדשות ערוץ 2, כך מאשרים הבוקר (שלישי) בחברת החדשות. הוא יחליף בתפקיד את גולן יוכפז אשר מונה לפי חודש לתפקיד מנכ"ל חדשות 10 ועזב את התכנית בתום חמש שנים. דנקנר שימש בשש השנים האחרונות כעורך ומפיק תוכניותיו של אמנון לוי בערוץ 10.

דנקנר (39) הוא משפטן בהשכלתו, בשנים האחרונות ביים וערך מספר סרטים וסדרות דוקומנטריות והוא בעל ניסיון עשיר בתחום עריכת המגזין. במסגרת כתבות התחקיר עליהן חתום דנקנר ניתן לציין את הסרט אודות הפצצת הכור הגרעיני בסוריה, סרט על אסון השייטת באנצריה והסרט על הבחורה עם שלושים הזהויות.

מנכ"ל חדשות ערוץ 2 אבי וייס מסר: "אני שמח שאיתי דנקנר מצטרף לחברת החדשות. איתי הוא עורך רב כשרונות, ואני בטוח שניסיונו בעריכת מגזין יוכיח את עצמו. אולפן שישי היא מספינות הדגל הבולטות של חברת החדשות ואני בטוח שדנקנר יוביל את המערכת להמשך הצלחה מקצועית ולבצר את מעמדה של אולפן שישי כתוכנית התחקירים המובילה בישראל".

"אני גאה ונרגש להצטרף לתוכנית כל כך חשובה ומרכזית ולחברת החדשות המובילה של ישראל", אמר דנקנר. "אני מצפה לעבוד עם צוות העיתונאים המעולה שאחראי להצלחה של 'אולפן שישי'. אני מודה לאבי וייס על האמון, ומודה גם להנהלת ערוץ 10 ולאמנון לוי על השנים הפוריות של העבודה המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully