וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי יצפאן לעיתונאית: "אני אגמור אותך"

וואלה! סלבס

28.2.2013 / 13:14

כשהרכילאית ליאורה גולדנברג שטרן בדקה עם הבדחן החביב מה קורה בחייו האישיים, היא לא ציפתה למטח קללות מפחיד ומרתיע. סוכנו של יצפאן: "האיחולים לבביים". וואלה! סלבס בום

אלי יצפאן, מוכר כבר שנים כקומיקאי החביב וכמנחה הוותיק שמשמח את עם ישראל - אך נראה שגם לו יש רגעים בהם הוא פשוט מאבד את זה, ולאו דווקא באולפן הטלוויזיה. כשיצפאן, אשר ידוע כמטורלל על הסט, משתגע גם מחוצה לו - זה נגמר בסשן ניבולי פה מלחיץ. שאלו את העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן, שחוותה את זעמו של האיש על בשרה השבוע.

הכל החל כשליאורה, הרכילאית הידועה וחסרת הרסן שכבר נכנסה בעבר בבר רפאלי וזכתה להסתבך עם אמא שלה, צלצלה ליצפאן כדי לבדוק מה קורה במערכת היחסים שלו ושל אשתו. השאלה, שכנראה הכעיסה מאוד את יצפאן, גרמה לו לפלוט מטח קללות עסיסיות וגידופים מאיימים, שלא משאירים מקום לדמיון באשר לתקוותיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב חתולות. אלי יצפאן VS גולדנברג שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בדיוק אמר לה? ראו הוזהרתם - מדובר בשפה בוטה מאוד. בין השאר, איחל לה שתחלה ב"סרטן בכל הגוף" וכן שהיא ושאר העיתונאים "ימותו בקבר אחים", כך סיפרו עדי ראייה ששמעו את השיחה.

עוד אמר דברים כמו 'אני אגמור אותך, הלוואי שבעלך יעזוב אותך'', סיפרו מקורבים, "הוא צעק - 'אני אזיין אותך, כוס ראבק ערס'". שוקינג.

הדברים מצטרפים לדיווח של "גלובס" מהיום, לפיו בחודשים האחרונים התרבו התלונות מצד עובדי במה בתוכנית "בובה של מדינה" כנגד יצפאן, בטענה כי דיבר אליהם בבוטות ותקף אותם באופן מילולי. לפיכך, נערכה שיחת בירור עם הבדרן ועם סוכנו.

סוכנו של יצפאן, בועז בן ציון, מה קרה?
"כשפוגעים בדבר שהכי קרוב לאדם במשפחתו, מגיעים גם איחולים לבביים לאדם הפוגע. אני תמיד מציע לבדוק את הנתונים לפני שפותחים את הפה".


וואלה! סלבס לא מקללת בכלל. ככה זה כשהפה שלך עסוק בעיקר בירידה על בונבוניירה אחת אחרי השנייה.


קטטה במסיבה: אייל גולן מפריד בין אקסים

ביוטי: קמפיין בינלאומי לגל גדות

מזעזע? רכלו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully