וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק מגזין פלייבוי הישראלי

5.3.2013 / 15:56

הגיליון ראשון של מגזין השפנפנות בעברית יגיע מחר לדוכנים – על השער תככב נטלי דדון, כשבמרכז הגיליון ראיון עם השר אבי דיכטר

הבוקר (שלישי) התקיים בתל אביב אירוע ההשקה של מגזין פלייבוי בעברית, אשר הפצתו בישראל תחל מחר. המגזין, שייצא אחת לחודש, יכלול 122 עמודים ועל השער שלו תופיע הדוגמנית נטלי דדון. במרכז המגזין ראיון שערך אבירם זינו עם השר אבי דיכטר וכתבה מתורגמת על סטיב ג'ובס. במקביל להשקת המגזין הושק גם אתר האינטרנט בעברית שילווה אותו.

היזם והמו"ל הוא דן פומרנץ עורך דין יהודי בן 37 משיקגו המתגורר בתל אביב, אשר עשה לאחרונה עליה, והוא מחזיק בזכויות הבלעדיות להוצאה לאור של המגזין בישראל. העורכת ראשית היא נטע יעקובוביץ-קידר וסגן העורך הוא שחר פרנהיימר, לשעבר עורך בדה מרקר, וואלה! וידיעות אחרונות.

"המגזין ישקף תמהיל עולמי ומקומי, נושאים כלליים שבכותרות, עסקים, לייף סטייל וראיונות עומק עם אישים ידועים", אומרת יעקובוביץ-קידר. "נערת האמצע תהיה ישראלית והתמונות האחרות ובכללן של השער, תהיינה גם של ישראליות וגם של נשים מהעולם".

פלייבוי נוסד בשנת 1953 בשיקגו על ידי יו הפנר והפך לאחד המותגים המפורסמים בעולם. פלייבוי ישראל מצטרף ל-29 מערכות נוספות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully