וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון מערוץ 25: השיג 22 אלף מנויים תוך חודש

11.3.2013 / 14:51

הערוץ הים תיכוני שעלה לאוויר לפני חודש ב-yes הצליח לעמוד בציפיות וגייס 22 אלף מנויים

ערוץ 25 מציין חודש לעלייתו לאוויר, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי מספר המנויים שלו עומד כעת על כ-22 אלף. הערוץ היה פתוח בחינם ללקוחות yes במשך תקופת השקה של שבועיים, ומחירו כעת עומד על כ-10 שקלים לחודש.

"מדובר בנתון משביע רצון, ערוצי נישה בתשלום לא מקבלים מספרים כאלה תוך זמן כל כך קצר למעט ערוצי ספורט", אומר גורם המקורב להנהלת הערוץ. הערוץ הים תיכוני נמצא בבעלות משותפת של מספר גורמים, בהם חברת ההפקות של אבי גואטה וחברת "ניהול פלוס" של יואב גרוס ובני מנשה. המפיקים הראשיים של הערוץ הם יובל ניסני ורובי בן שמעון.

גם זכיינית ערוץ 2 רשת מעורבת בניהולו של הערוץ הים תיכוני והיא אחראית לאספקת שירותי ההפקה והעריכה ומוכרת לו תכנים. הזכיינית אינה מחזיקה בשלב זה במניות בערוץ בגלל מגבלה רגולטורית הנובעת מכך שבעל השליטה בה, אביב גלעד, הוא גם בעקיפין הבעלים של ערוצי הילדים והספורט. לרשת קיימת אופציה עתידית להחזיק במניות הערוץ.

הערוץ הים תיכוני מציב תחרות ישירה לערוץ 24 שבבעלות זכיינית ערוץ 2 קשת בשל אופי התכנים וקרבת האפיקים 24 ו-25, והעובדה כי בניגוד לערוץ 24 - הוא אינו משדר פרסומות.

בקשת חזו את האיום הזה וביקשו מהמועצה, וקיבלו, אישור לשינוי הרישיון של הערוץ שבבעלותם. כעת מתאפשר לקשת להשקיע עד 30% מסכום ההשקעה השנתי בתוכניות מעורבות של בידור ומוזיקה, ובלבד שתוכניות אלה יכללו 60% תכנים מוזיקליים לכל הפחות. קשת ביקשה גם להגדיל את היקף השידורים בתחום התרבות וסגנון חיים ולהכיר בהשקעה בתכנים אלה כחלק ממחויבויות ההשקעה השנתיות של הערוץ - אולם סורבה. בערוץ 25 יהיו תכנים אלה חלק ניכר מתמהיל השידורים.

ב-yes ובזכיינית רשת בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully