וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן סוגר 3 שנים - חיקה גנוסר חוזר לתפקיד יו"ר אגודת העיתונאים בבירה

14.3.2013 / 9:55

גנוסר נבחר פעם נוספת לראשות האגודה בירושלים, והוא יחליף בתפקיד את דני זקן שהודיע על פרישה. גנוסר הוא מנהל מדור ומפיק בערוץ 1, והוא כיהן כראש האגודה לפני זקן

חיקה גנוסר נבחר פעם נוספת לראשות אגודת העיתונאים בירושלים, והוא יחליף בתפקיד את דני זקן שהודיע על פרישה. גנוסר הוא מנהל מדור ומפיק בערוץ 1, והוא כיהן כראש האגודה עד לפני כשלוש שנים.

הבחירות התקיימו עם תום תקופת הכהונה של היו"ר איש קול ישראל דני זקן אשר הוא וההנהלה היוצאת נבחרו בתחילת 2010 לקדנציה של כשנתיים והכהונה הוארכה בשנה על רקע הנסיונות להביא ליישום הסכמי הרפורמה. ההסכמים נחתמו לפני שנתיים על ידי זקן כנציג העובדים לאחר משא ומתן שנמשך שנים מול הנהלת רשות השידור ואגף השכר במשרד האוצר. הסכם היישום הסופי אמור לקבל את ברכתו של הממונה על השכר בימים אלה ולהכניס את הרפורמה לתוקף בשבועות הבאים.

בבחירות התמודדו חיקה גינוסר שהיה היו"ר לפני דני זקן. מיקי קליין, שהיה בתפקיד בכיר בערוץ הראשון. נועה ברק ממגישות הערוץ הראשון, איאד חארב ושייקה קומורניק מהרדיו בערבית, רן בנימיני הכתב הכלכלי של רשת ב', אריה שקד שהיה מנהל קול ישראל בעבר ויו"ר האיגוד הארצי של עתונאי ישראל, צבי לביא הכתב הכלכלי של גלובס בעבר וליאת קולינס מהג'רוזלם פוסט. באגודת העיתונאים יותר מ-900 בעלי זכות בחירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully