וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הכריע: גלעד ארדן ימונה לשר התקשורת

17.3.2013 / 12:47

ראש הממשלה הודיע לשר ארדן כי הוא ימונה לשר התקשורת אשר משרדו יורחב ויכלול את רשות השידור ולשכת העיתונות הממשלתית - זאת לצד תיק הגנת העורף

ראש הממשלה הודיע לשר להגנת הסביבה גלעד ארדן כי הוא ימונה לשר התקשורת שיורחב ויכלול את רשות השידור ולשכת הפרסום הממשלתית, זאת במסגרת סבב חלוקת התיקים שנעשה היום טרם השבעת הממשלה. ארדן יקבל את האחריות על המשרד בנוסף לתיק להגנת העורף, אחריות לדיאלוג האסטרטגי עם ארצות הברית, חבר בקבינט המדיני ביטחוני.

במשרד התקשורת ייכנס ארדן לנעליו של שר התקשורת והרווחה היוצא, משה כחלון, הנחשב מוצלח בעיקר בשל הרפורמות שביצע בשוק הסלולר והוזלת המחירים שהגיעה בעקבותיהן. כחלון עצמו, אשר החליט כזכור לא להתמודד על מקום בכנסת הנוכחית, יקבל תפקיד בכיר מחוץ לממשלה. כבר לפני הבחירות נודע כי נתניהו החליט שהוא ישמש בתור יו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל.

השר ארדן הודה לראש הממשלה על האמון שהביע בו, ואמר: "אזרחי המדינה הנמצאים בעורף מצויים כיום בחזית המאבק ולכן ישנה חשיבות אדירה לחיזוק המשרד להגנת העורף ולמיסודו. בנוסף, אפעל כמיטב יכולתי להמשיך ולהוזיל את סל התקשורת שמשלמת כל משפחה וזאת על ידי העמקת התחרות בכל תחומי התקשורת בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully