וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת מימין: צוות חדשות 2 הותקף על ידי עובדים זרים - ולא דיווח

18.3.2013 / 17:39

ב"גלי ישראל" המשדרת למתנחלים האשימו הבוקר את חדשות 2 באי דיווח מכוון - זאת בניגוד למקרים דומים בהם הותקפו אנשיה על ידי חרדים. גורם בחדשות 2: "נעשה שימוש בחומרים"

ביקורת מימין על חברת החדשות של ערוץ 2, שבחרה שלא לדווח על כך שצוות צילום שלה הותקף בשבוע שעבר על ידי עובדים זרים בדרום תל אביב - זאת בניגוד למקרים דומים בהם הותקפו אנשיה על ידי מתנחלים וחרדים. בתחנת הרדיו "גלי ישראל" המשדרת לציבור המתנחלים האשימו הבוקר את החברה בניסיון הסתרה של אלימות הזרים - אולם גורם בחברת החדשות אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בניגוד לטענות, הם כן מתכוונים לעשות שימוש בחומרים שצולמו.

בשבוע שעבר הגיע צוות צילום של חברת החדשות, בראשות הכתב אילן לוקאץ', לשכונת נווה שאנן בתל אביב לצורך צילומי סרט דוקומנטרי על עובדים זרים. הצוות הותקף על ידי חבורת אריתראים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לוינסקי שעצרו כמה מהמתפרעים. אחת ממצלמות הווידאו של הצוות - נשברה.

בתכנית "לא סותם ת'פה" של רדיו גלי ישראל העבירו השדרנים אראל סגל ואבישי עברי ביקורת קשה על החברה על כך שבחרה שלא לדווח במהדורת החדשות על האירוע. השניים הזכירו מקרים קודמים בהם כן דווח על אלימות נגד עיתונאים, ואמרו כי מדובר במדיניות מכוונת של חברת החדשות להצניע אלימות מצדם של עובדים זרים. בתכנית הובאה תגובתו של לוקאץ', לפיה הוא לא סבור כי האירוע היה שווה דיווח חדשותי.

אולם גורם בכיר בחברת החדשות אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי בניגוד למה שנאמר בתכנית - החומרים שצולמו לא נגנזו. "מדובר היה בתקרית מינורית", אומר הגורם שמציין כי אכן לא היה דיווח בחדשות על האירוע - אבל בסרט הדוקומנטרי ייעשה שימוש בחומרים שצולמו. "למרות זאת - מתוכנן להיעשות שימוש עיתונאי בחומרים. אנחנו קצת מופתעים מכל תיאוריות הקונספירציה", עקץ את המבקרים.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר לוקאץ' דברים דומים. "אחרי שבוע שבו אדם מצא את בתו הילדה נאנסת על ידי עובד זר, אנחנו באמת לא משוכנעים שזה ששברו לנו מצלמה זה חדשות. לא קרה לנו שום דבר, בסך הכל נשברה מצלמה - ואנחנו אכן לא מתכוונים להפוך את עצמנו לאייטם וכך גם אמרתי לתחקירן התכנית הרדיו שפנה אלי. העבודה על הסרט הדוקומנטרי - נמשכת", דברי לוקאץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully