וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת הנכנס ארדן: "נפעל להגברת התחרות בשוק התוכן"

19.3.2013 / 14:23

ארדן דיבר בטקס חילופי השרים על הסדרת הרגולציה: "בעולם הדיגיטלי אין מקום לרגולציה המתבססת על פיקוח ושליטה על תכנים ברשת. מה שכן ניתן לעשות, זה להגביר את התחרות"

יממה לאחר השבעת הממשלה, שר התקשורת הנכנס גלעד ארדן נכנס היום (שלישי) באופן רשמי למשרד התקשורת. בטקס חילופי השרים הוא התייחס לאתגרים העומדים בפניו, ושרטט בכלליות את השקפת עולמו באשר לנדרש לעשות.

ארדן התייחס לנושא עליו דובר רבות בקדנציה של קודמו - המשבר בשוק הטלוויזיה המסחרית, והרגולציה בתחום התוכן באינטרנט. לדבריו, "אני שמח מאוד על האחריות והזכות שנפלה בחלקי להתמנות לתפקיד שר התקשורת. אני רואה בתפקידי שליחות ציבורית. היום השפעת משרד התקשורת ניכרת בכל התחומים המתקדמים: אינטרנט מהיר, לוויין, תכנים ברשת ועוד. לדבריו, "בעולם הדיגיטלי אין מקום לרגולציה המתבססת על פיקוח ושליטה על תכנים ברשת. מה שכן ניתן לעשות, זה להגביר את התחרות בשוק התוכן בצורה שתאפשר לציבור לצרוך תכנים מגוונים".

השר ארדן הוסיף כי "כאחראי על שוק השידורים בכללותו: הרשות השנייה, כבלים ולוויין ורשות השידור, אפעל לגיבוש כללי רגולציה המתאימים לעולם החדש בראייה כוללת".

"לא תמיד צריך לשנות, במיוחד לא בכל מחיר"

השר הנכנס ארדן התייחס גם לקוטנו של המשרד בראשו יעמוד, לצד המשרד להגנת העורף. "ישנם משרדים שלא נחשבים 'יוקרתיים', כזה היה המשרד להגנת הסביבה, וכמוהו גם משרד התקשורת. מניסיוני אני מגלה שדווקא במשרדים אלה ניתן להשפיע ולקדם רפורמות משמעותיות, שמשפיעות על כלל אזרחי המדינה".

לדבריו, "שרים רבים נכנסים לתפקידם בהצהרות על שינוי. לא תמיד צריך לשנות, במיוחד לא בכל מחיר. את הדברים הטובים שישנם – וישנם – אנחנו נמשיך לקדם, כמו את נושא בנק הדואר ואת הקמת השוק הסיטונאי בתקשורת הקווית שיביא להגברת התחרות גם בענף זה".

שר התקשורת היוצא משה כחלון דיבר על ההישגים של המשרד בשנים האחרונות ואמר כי כאשר הוא נכנס לתפקיד היו בישראל 3 חברות סלולר שבעות, והיום יש 5 חברות רעבות.

מבוא לתקשורת, שנה א': האתגרים של השר ארדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully