וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ביקור אובמה: עיתונאי רשות השידור ישבשו השידורים

19.3.2013 / 21:52

יו"ר האגודה הנבחר חיקה גינוסר וכל ועדי העיתונאים ברשות הודיעו הלילה כי בשלב הראשון מחר בבוקר בין 12.00 – 10.00 יהיו שיבושים בשידורים המתוכננים לקראת בואו של הנשיא

מחריף מאבקם של עובדי רשות השידור למניעת המשך הפגיעה בתנאי עבודתם. יו"ר האגודה הנבחר חיקה גינוסר וכל ועדי העיתונאים ברשות השידור הודיעו הלילה כי בשלב הראשון מחר בבוקר בין השעות 12.00 – 10.00 יהיו שיבושים בשידורים המתוכננים לקראת בואו של נשיא ארה"ב ברק אובמה.

העובדים זועמים על מספר צעדים שנקטה בחודשים האחרונים הנהלת רשות השידור ללא תיאום עמם, בהם הכנסת טכנולוגיית HD, השקת מבזקים בערוץ 33, חלוקת כרטיסי הנוכחות, מניעת דרגות, מניעת תוספות השכרומינויים שנעשו ללא מכרז. עוד הם טוענים כי הנהלת רשות השידור הפרה פסק דין בעניין העברת מתחם קול ישראל מתל אביב ללוד.

זו הפעם הרביעית בשבועיים האחרונים בה משבשים העובדים את עבודת רשות השידור, כאשר עיקר עיצומים ננקטו בשבוע שעבר. בין היתר הושבת אולפן ההקלטות במערכת בחיפה, והושבתו חדרי העריכה של ערוץ 33 והושבתה הסרטייה. במכתב שהעבירו להנהלת הרשות ולמנהלי הרדיו והטלוויזיה כתבו העובדים: "נכזבנו מהפגיעה המתמשכת בזכויותיהם המקצועיות והכלכליות של עובדינו, נכזבנו מאי הפסקת הפגיעה ומאי תיקון נזקיה לעובדינו. נכזבנו מאי התייחסות הנהלת הרשות לפניותינו. האחריות לתוצאות המשבר כל כולה על הנהלת רשות השידור ועל מוסדות הרשות שבכהונתם ותחת אחריותם מתחוללות הפגיעות בזכויות העובדים".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "רשות השידור מאוכזבת מהתנהגותם הבוטה והזלזול שנוקטת האגודה בציבור משלמי האגרה בכך שמשבשת ופוגעת הלכה למעשה בתחילת סיקור ביקורו של כבוד נשיא ארהב ברק אובמה בישראל".

"כמו כן, הנהלת הרשות מצרה על כך שבעידן הרב ערוצי "שכחה" לרגע האגודה שלציבור המאזינים והצופים ישנן אלטרנטיבות וכן את האחריות שיש לה על המשך פרנסתם ושכרם של אלפי משפחות של כלל עובדי הרשות שמתפרנסים ומכלכלים בכבוד רב ובמשכורות נאות את משפחותיהם. התנהלות חסרת אחריות זו שרובה ככולה טענות ממוחזרות ולא מדויקות בעליל תביא לנקיטת צעדים חריפים מטעם הנהלת הרשות".

עוד הוסיפו ברשות: "הרשות מבקשת להזכיר לעובדים שחלק גדול מנציגים אלו הם אשר חתמו על ההסכמים הן כנציגי עובדים והן כמנהלים (כעת חלקם אף בפנסיה). כמו כן, מקווה הנהלת הרשות שהמשך התנהלות בלתי אחראית זו תיפסק מיידית וקוראת לכל העובדים לקחת אחריות על פרנסתם והמשך קיומו של השידור הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully