וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נטע קרצו-נייגר

20.3.2013 / 12:18

עורכת ראשית אתר המגזינים allMag מבית קבוצת מוטו תקשורת (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 31

מה בעצם אני עושה? אחראית על התכנים באתרי המגזינים של מוטו תקשורת, ביניהם אתר האופנה BelleMode, נישה, הורים וילדים, דרך האוכל, חיים אחרים ועוד (תוך הקפדה על זליגת החומרים מהמדיה המגזינית למדיה האינטרנטית, בתנועה דו-סיטרית, תוססת וגועשת), ניהול עורכי האתרים השונים, ובנוסף, כותבת ועורכת תכנים בנושאי אופנה, טיפוח ולייף-סטייל.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת וניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל, תעודת סטיילינג מבי"ס שנקר.

תפקידים קודמים: עורכת באתר הבילויים Layla ז"ל, כתבת אופנה ועיצוב הבית באתר mako, מגזין עולם האישה, GO STYLE וכתבת אופנה וסטייליסטית במגזין Mantalk של גלובס. בנוסף, הגשתי פינה בתכנית הלייף-סטייל של ערוץ 10 "שורדות בבית".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: במסגרת לימודי התואר בתקשורת, הכרתי את פיני סילוק (באותם ימים שימש כרכז צלם באתר הבילויים לילה, כיום צלם אופנה מוערך), ודרכו הגעתי לראיון עבודה במשרדי Layla כמפיקת מערכת. ומשם הדרך לכתיבה ולעריכת התוכן הייתה קצרה, מאתגרת ובעיקר יפה ומהנה.

איפה את בעוד 5 שנים? ממשיכה לעסוק בדברים הקרובים ללבי, לגעת בנושאים יפים בעט כותב או בהינף מקש, להתרחב לאפיקים נוספים בתחום המדיה, ובין לבין להעביר הרצאות בבי"ס לתקשורת.

מה אוכלת לצהריים? תלוי במזג האוויר (אם שווה לרדת למטה ולקטוף פיסה של שמש, וביס של שניצל) או במצב רוח (אם הגענו ליעדים – יוצאת המחלקה לסעוד ב"סרגוס" הממוקמת קל"ב למשרד), ואם זה יום חמישי – מזמינים למשרד פיצה/נודלס/המבורגר/ג'אנק כלשהו. ולפעמים, מביאה פלסטיקים מהבית עם קציצות ותפו"א.

פרגני למתחרים: אני מעריכה מאוד את עבודתן של שירה פור ומאיה קורץ מ-mako, ואת אדר ריכטר מוואלה! אופנה. בנוסף, סבורה כי קצב התפתחותה של המדיה הדיגיטלית רק מייצר עבודה ומאפשרת למנף את המילה הכתובה אל על.

נטע קרצו. נמרוד סונדרס
נטע קרצו/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully