וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית חדשה: על מה הסתכסכו קשת ו"סופהשבוע"?

20.3.2013 / 13:07

גורמים בעיתון החדש "סופהשבוע" שבבעלות אלי עזור טוענים כי זכיינית ערוץ 2 קשת הכריזה על העיתון חרם לא רשמי ונמנעת מלשתף עמו פעולה: "לא נסכים לקבל שאריות"

קשת פותחת חזית נוספת? גורמים בעיתון החדש "סופהשבוע" שבבעלות אלי עזור טוענים כי זכיינית ערוץ 2 קשת הכריזה על העיתון חרם לא רשמי ונמנעת מלשתף עמו פעולה. בין היתר, לטענתם, הפסיקו בזכיינית להזמין את עיתונאי העיתון להתארח בתכניות השונות של הזכיינית, או לעשות פולו-אפים לסיפורים המתפרסמים בו.

בזכיינית זועמים על מערכת העיתון לאחר שזו החליטה לבטל בזו אחר זו שתי כתבות רוחב על שתי תכניות של קשת – "אייל גולן קורא לך" ו"בית ספר למוזיקה", אותן קידמה מחלקת היח"צ בשבועות האחרונים. מנגד, גורם ב"סופהשבוע" אומר היום כי "מחלקת יחסי הציבור של קשת הציעה לנו ראיונות עם גורמים שוליים ולא מספיק אטרקטיביים בתכניות הללו, ובאופן טבעי סירבנו. אנחנו לא נסכים לקבל שאריות מעיתונים אחרים שקשת מעדיפה לעבוד איתם. 'סופהשבוע' הוא עיתון בלתי-תלוי, ולא ניכנע ללחץ מהסוג הזה".

לטענת גורם אחר בעיתון, בתגובה לחוסר שיתוף הפעולה מצד "סופהשבוע", "בקשת התקבלה החלטה לא רשמית שלא לארח בתכניות הזכיינית את העיתונאים של העיתון". ב"סופהשבוע" כותבים בין היתר בן כספית, ליאורה גולדנברג שטרן, יהודה שרוני, מיקי לוין, ומאיר שניצר. בתכניות הבוקר והאירוח נהוג לשלב עיתונאים לאייטמים שעוסקים בתחומי הסיקור שלהם, בעיקר בתחום התרבות והבידור.

בקשת הכחישו הבוקר כי קיים סכסוך עם העיתון, אולם גורם באחת מהתכניות היומיות אמר לוואלה! ברנז'ה כי כתבי העיתון הם "פרסונה נון גרטה" באולפני הזכיינית. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי לעורכי התכניות בקשת הובהר כי יש להימנע משיתוף פעולה עם אנשי "סופהשבוע".

העיתון החדש "סופהשבוע" לא לבד. כזכור, מזה שנים ארוכות מצויה קשת בסכסוך עסקי עם קבוצת "ידיעות אחרונות" ובין החברות מתקיים חרם הדדי. במסגרת הסכסוך התלוננה קשת על העיתון במועצת העיתונות על כך שהוא מסקר אותה באופן שלילי – אולם משכה את תלונתה. בהמשך איימה לתבוע את העיתון על תחקיר הכדורים הפסיכיאטרים אך לא עשתה זאת לבסוף.

באופן שוטף לא מתקיים שיתוף פעולה בין מחלקת יחסי הציבור של קשת לבין כתבי העיתון ועורכיו. "ידיעות אחרונות", מנגד, לא מפרסם על מסך קשת ונמנע מלפרסם ראיונות עם כוכביה וכתבות רוחב על תכניות הזכיינית. הסכסוך בין שתי ענקיות המדיה הביא את קשת להדק את שיתוף הפעולה התוכני והמסחרי עם העיתון "ישראל היום".

בעיתון "סופהשבוע" סרבו להגיב לדברים. תגובת קשת לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully