וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך ה"אסקווייר": ”נשים הן קישוט”

21.3.2013 / 12:44

אלכס בילמס בשבוע הפרסום באירופה: "הנשים אותן אנחנו מציגים במגזינים הן קישוט. אני יכול לשקר לכם אם אתם רוצים ולומר שאנחנו מתעניינים גם במוחות שלהן"

עורך מגזין הגברים האמריקאי הוותיק "אסקווייר" מודה כי במגזין משתמשים בתמונות של נשים כ"קישוט" עבור קוראיהם הגברים, "באותו האופן שבו אנחנו מפרסמים תמונות של מכוניות מגניבות". את הדברים אמר העורך אלכס בילמס בפאנל שעסק באופן שבו תעשיית הפרסום מציגה נשים, שנערך במסגרת כנס "שבוע הפרסום באירופה" שהתקיים בלונדון.

"הנשים אותן אנחנו מציגים במגזינים הן קישוט", אמר. "אני יכול לשקר לכם אם אתם רוצים ולומר שאנחנו מתעניינים גם במוחות שלהן. אנחנו לא, הן מחופצנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באותו אופן בו אנחנו מפרסמים תמונות של מכוניות מגניבות". היידי קלום על שער ה"אסקווייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בילמס עורך את המגזין בשנתיים האחרונות, ואליו הוא עבר מ-GQ, מגזין הגברים המתחרה. הוא אמר כי המדיניות של המגזין היא "כנה יותר" מאשר של מגזיני הנשים ושל תעשיית הפרסום אשר לטענתו הם אלה שאחראיים על הצגת תמונות מבזות של נשים. "אצלנו יש מנעד", התייחס לסוג הנשים שאת תמונותיהן מציג המגזין. "במגזיני אפנה נשים הן יותר רזות. אנחנו מציגים נשים מבוגרות יותר, אבל לא ממש מבוגרות - בשנות הארבעים שלהן".

את "אסקווייר" מוציאה לאור ענקית המדיה "הרסט", הבעלים של מגזינים כמו "קוסמופוליטן", "ELLE" והעיתונים "האדבוקט" וה"סן פרנסיסקו כרוניקל". החברה מחזיקה גם בחלק מערוץ הספורט ESPN.

ובישראל? מסכמים שנה של ביזוי נשים בתקשורת

  • עוד באותו נושא:
  • בלייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully