וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים בבר אחת

21.3.2013 / 12:57

ב"פנאי פלוס" זועמים: לצורך פרויקט ”האנשים הסקסיים של תל אביב” עשו השבוע בטיים אאוט שימוש בתמונות של בר רפאלי אשר צולמו עבורם ב-2010 על ידי גיא כושי ויריב פיין

במגזין פנאי פלוס מבית "ידיעות אחרונות" מאוד לא אהבו את פרויקט "האנשים הסקסיים של תל אביב" שמפרסם היום (חמישי) מגזין טיים אאוט התל אביבי ואף שוקלים לנקוט צעדים משפטיים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: בטיים אאוט עשו שימוש בתמונות של הדוגמנית בר רפאלי אשר צולמו עבור "פנאי פלוס" בספטמבר 2010 על ידי צמד צלמי האופנה גיא כושי ויריב פיין.

"האנשים הסקסיים של תל אביב" הוא פרויקט מיוחד של טיים אאוט לרגל החג והוא יוצא היום לאור בארבעה שערים שונים של גיליון בגודל כפול. תמונה אחת של רפאלי מופיעה על אחד משערי המגזין, ותמונה אחרת שלה מופיעה בתוך הפרויקט עצמו. אחת התמונות שימשה את "פנאי פלוס" בשער גיליון בו פורסם עמה ראיון בלעדי לפני שנתיים, והשנייה הופיעה במגזין לצד טור של מיכל טראוריג שפורסם לפני ארבעה חודשים.

שני עיתונים, בר אחת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר אחת. מתוך כתבה ב"פנאי פלוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר שתיים. מתוך שער "טיים אאוט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"פנאי פלוס" טענו הבוקר כי הזכויות לצילומים הללו הן משותפות ושייכות למערכת המגזין ולצלמים עצמם. לטענתם, למערכת "פנאי פלוס" אסור להעביר את התמונות הללו לצד שלישי בלי אישור הצלמים, ולצלמים אסור להעביר את התמונות לצד שלישי בלי אישור בכתב מ"פנאי פלוס".

גיא כושי ויריב פיין סירבו הבוקר לענות לשאלות וואלה! ברנז'ה בנושא. מ"פנאי פלוס" נמסר: "במערכת 'פנאי פלוס' שוקלים כעת את צעדיהם, ובשלב זה מעדיפים שלא להגיב".

מטיים אאוט נמסר בתגובה: "עבור גיליון הסקסים של טיים אאוט הופקו תמונות בלעדיות שצולמו במיוחד עבור הפרויקט ועל ידי צלם המערכת איליה מלניקוב. היות ובר רפאלי לא הייתה זמינה להפקת צילום פנתה המערכת לצלמים יריב פיין וגיא כושי, שלטענתה צילמו אותה לאחרונה. לצערנו פיין וכושי העבירו את התמונות מבלי לעדכן כי פורסמו בעבר. הופתענו מאוד לגלות שכך הדבר. הנושא נמצא כעת בבירור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully