וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האם

4.4.2013 / 16:03

לזרוע הבינלאומית של קשת (KI) מצטרפת המפיקה Amelia Hann, שתעמוד בראש מחלקת הפורמטים הלא מתוסרטים. רן תלם: "האן תהיה האם המלווה של היוצרים הישראליים בחו"ל"

המפיקה Amelia Hann מצטרפת לזרוע הבין לאומית של קשת, Keshet International, בלונדון ותעמוד בראש מחלקת הפורמטים הלא מתוסרטים - כך מודיעה היום הזכיינית.

במסגרת תפקידה החדש תהיה Hann אחראית על פיתוח מחלקת הפורמטים הלא מתוסרטים של KI באנגליה, בניית מיזמים משותפים עם קהילת היוצרים במדינה ופיתוח מגוון רחב של פורמטים דוקומנטריים, תעודה, בידור ושעשועונים. בשנים האחרונות שימשה Hann כמפיקה אחראית (Executive producer) של התכניות הבריטיות המצליחות The Undateables ו-"Ross Kemp on Gangs", וזכתה לשורת פרסים ביניהם: פרס BAFTA (The British Academy of Film and Television Arts) על התוכניות: Ross Kemp on Gangs (Sky1), Wife Swap USA (ABC), Baby Bible Bashers( Channel 4), Scrapheap Challenge/Junkyard Wars (Channel 4/Discovery) ו- The Hunt for Britain’s Sex Traffickers (Channel 4). כמו כן, נבחרה האן על ידי מגזין Broadcast לאחת מ-10 המנהלים הבולטים בתעשייה.

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת: "תהליך האדפטציה בחו"ל הנו תהליך חשוב ומורכב בכל שלביו, מההפקה, התרגום ועד לשיבוץ. אני מאמין כי אמיליה, עם יכולותיה המצוינות, תאפשר לתכניות של קשת לקבל את הטיפול הטוב ביותר במעבר לזירה הבינלאומית ותהיה האם המלווה של היוצרים הישראליים בחו"ל. אני בטוח כי מינויה, לצדה של שרה ג'ונסון שאחראית על תחום הדרמה והקומדיה, יהווה תרומה משמעותית למערך היוצרים שעובדים אתנו ומקווים שהיא תתרום גם רעיונות משלה שיתחברו לעבודתם של היוצרים בארץ".

Amelia Hann: "אני נרגשת להיות חלק ממקום שאפתן בקנה מידה כמו קשת. זאת הזדמנות מצוינת עבורי לבנות משהו חדש ואני מצפה לשיתוף פעולה נרחב עם כמה מהכישרונות הגדולים מבית ומחוצה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • רן תלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully