וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות רס"ר

9.4.2013 / 13:55

לוואלה! ברנז’ה נודע כי הרמטכ”ל בני גנץ הורה לאגף כ”א בצה”ל להקצות תקן בכיר חדש בתחנה הצבאית - סגן מפקד גלי צה”ל, בדרגת רב סרן. עוד בתחנה: עורך חדש ליומן הערב

מה שקורה עכשיו בגלי צה"ל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הרמטכ"ל בני גנץ הורה לאגף כח אדם בצה"ל להקצות תקן בכיר חדש בתחנה הצבאית - סגן מפקד גלי צה"ל, בדרגת רב סרן. בעקבות ההנחיה הוציא אגף כח האדם בצה"ל קול קורא לקציני צבא המעוניינים למלא את התפקיד - שעיקרו ניהול סוגיות התפעול של התחנה.

מדובר באיוש מחדש של תפקיד שהיה בעבר בתחנה ובוטל, וכיום מתפקד מפקד התחנה ירון דקל ללא סגן, ובלשכתו עוזר - אודי ירושלמי, המשמש גם כדובר התחנה. בלשכת קודמו בתפקיד, יצחק טוניק, היו שני תקנים אזרחיים של עוזר ודוברת, וירון דקל ביטל את אחד מהתקנים הללו. גורם בתחנה הדגיש הבוקר כי סגן מפקד התחנה החדש לא יהיה אזרח אלא איש צבא והוא לא יעסוק בענייני תוכן אלא בנושאים תפעוליים בלבד.

הדר שיפר יערוך את יומן הערב

ובתוך כך, מינוי חדש בתחנה: הדר שיפר ששימש עד לאחרונה כאחד מעורכי "בוקר טוב ישראל" - מונה לתפקיד עורך יומן הערב של התחנה. שיפר היה בין המועמדים להחליף את גולן יוכפז בתפקיד העורך הראשי של "בוקר טוב ישראל", תפקיד אליו מונה עורך התכנית עילי לוין. מינוי זה מצטרף למינויו הטרי של אסף ליברמן לסגנה של ראש מחלקת האקטואליה גלית אלטשטיין ורכז מערכת החדשות.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו לעניין שיפר כי הם "מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש". מדובר צה"ל נמסר בנושא התקן החדש כי "תקן לתפקיד סגן מפקד גל"צ נפתח בימים האחרונים ויאויש בהתאם לקריטריונים המקצועיים שנקבעו, התפקיד נועד לרכז את העיסוק בסוגיות תפעול ולוגיסטיקה ביחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully