וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלים חדשים, צרות ישנות: בדרך ל(עוד) סכסוך עבודה במעריב?

9.4.2013 / 15:55

ועד העובדים בעיתון הודיע כי הוא שוקל להכריז על סכסוך עבודה בעקבות החלטת ההנהלה לפצל לשניים את הענקת משכורות חודש מרץ לעובדים המשתכרים מעל 5,000 ש”ח

ועד עובדי מעריב ומקור ראשון מודיע כי הוא שוקל להכריז סכסוך עבודה בעיתון בעקבות החלטת ההנהלה לפצל לשניים את הענקת משכורות חודש מרץ לעובדים המשתכרים מעל 5,000 ש"ח בחודש. "אין צורך לומר שהלנת שכרם של מאות עובדים היא מבחינתנו מעשה שלא יעשה בשום מצב, וחורג מרמת המחלוקות שלנו עם ההנהלה לגבול הבלתי חוקי", נכתב בהודעת אימייל שנשלחה לפני שעה קלה לעובדים, ובה נמסר כי ביום חמישי תתקיים אסיפת חירום בדסק החדשות של העיתון.

"אנחנו שוקלים את צעדינו הקרובים, לרבות אפשרות של הכרזה על סכסוך עבודה ב'מעריב' ו'מקור ראשון'. בינתיים אנחנו קוראים לכולם להמשיך לעבוד כרגיל, למרות המצוקה הנפשית והכלכלית שהמצב הזה ודאי יוצר לכולנו".

בהודעה שהוציא מוקדם יותר היום מנכ"ל העיתון ישראל גולדשטיין הוא כתב כי עקב העברת כספים לקופות הפנסיה של העובדים הוחלט כי "כל העובדים ששכרם עומד על סכום של עד 5,000 שקלים נטו, יקבלו את מלוא שכרם ב-9 לאפריל. שאר עובדי החברה יקבלו את שכרם ב-2 שלבים - 5,000 שקלים נטו ב-9 לאפריל, והיתרה ב-18 לאפריל. הנהלת החברה ומנהלים בכירים יקבלו את מלוא שכרם ב-18 לאפריל".

אתמול הודיעה הנהלת מעריב לעובדים כי היא שוקלת להעביר את מערכת העיתון שברחוב קרליבך בתל אביב לירושלים שם שוכנת מערכת מקור ראשון, וכי עקב מצב כלכלי קשה היא מבקשת מהעובדים להסכים על לקיצוץ של יותר מ-10 אחוז בכח האדם ומתוך העובדים שנקלטו ממעריב הישן.

תגובת מעריב לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully