וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו"ש אחרון ודי

10.4.2013 / 15:31

עורכת מדור פרסום ושיווק בכלכליסט רוני קורן דינר הודיעה על עזיבתה את העיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בעזיבה השלישית בחודשים האחרונים בתחום סיקור התקשורת

עורכת מדור פרסום ושיווק בכלכליסט רוני קורן דינר הודיעה על עזיבתה את העיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קורן דינר נמצאת בימים אלה בחופשת לידה, והיא הודיעה כי לא תשוב ממנה לכלכליסט. את מקומה בחודשים האחרונים ממלא עמיר קורץ, אולם טרם החליטו בעיתון מי יחליף אותה באופן קבוע.

קורן דינר הצטרפה לכלכליסט לפני שלוש שנים, לאחר מכן שימשה ככתבת המדיה של דה-מרקר במשך שבע שנים ולאחר מכן במשך כשנה וחצי כסגנית עורכת מגזין הערב של גלובס. בעבר שימשה גם כמנהלת תחום פרסום ומדיה במשרד יחסי הציבור שלום תל אביב.

מדובר בעזיבה השלישית בחודשים האחרונים את העיתון בתחום סיקור התקשורת, המדיה והטלקום. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני חודש עזבה כתבת התקשורת והטלקום רותי לוי לאחר פחות משנה בתפקיד. קדמה לה עזיבתה של שלי פריצקר, כתבת המדיה של העיתון, שעזבה במסגרת סבב קיצוצים במערכת העיתון שנעשו בתחילת השנה כחלק מהליך הקיצוצים הכולל בקבוצת ידיעות אחרונות. לפריצקר לא מונה מחליף.

רוני קורן דינר בחרה שלא להגיב. מכלכליסט לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully