וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את בן זגגי

11.4.2013 / 22:33

סגן עורך "דה פוסט" - אתר החדשות החדש של קבוצת הג'רוזלם פוסט (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 32 (מרחק יריקה מדאיגה מ-33).

מה בעצם אני עושה? עוסק רבות בתשתית של האתר - גם מבחינת התוכן, וגם מהבחינה הטכנולוגית, כדי לספק חוויה מהנה ומעמיקה יותר לגולשים. בשוטף, אני עובד מול כל גופי התוכן של הקבוצה כדי להביא את החומר הכי איכותי שיש לנו - תחת קורת הגג של "דה פוסט".

אני עומד בקשר רציף עם כתבים, מחפש ידיעות ואייטמים חדשותיים מהארץ והעולם, ויחד עם העורכים שלי והעורך הראשי דורון כהן עובד כדי לבסס את הקו של "דה פוסט" כאתר שמביא לגולשים ערך מוסף וכותבים מעולים. אני, כמובן, גם עורך טקסטים ומעת לעת משתדל לכתוב בעצמי.

השכלה: ההשכלה שלי היא לא הכי סטנדרטית לעולם התקשורת. אני מהנדס אווירונאוטיקה, בוגר הטכניון, שבחר ללכת בדרך אחרת (כזו שיותר מעניינת אותו) על פני התעסקות בחישובים, נוסחאות ותוכנות מחשב. אנשים מרימים גבה במקרה הטוב או חושבים שצריך לאשפז אותי במקרה הגרוע על הבחירה הלא שגרתית.

תפקידים קודמים: הייתי עורך ספורט ב-NRG ובשלב מסוים קיבלתי את המושכות לערוץ עצמו. מאוחר יותר, עברתי לערוך את דף הבית של האתר וגם ניהלתי את ערוץ הבלוגים ומספר ערוצים נוספים. במקביל, כתבתי גם טורי ביקורת טלוויזיה לאתר.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: חבר יקר, נמרוד סוזין, עשה לי היכרות עם העורכים הסופר מוכשרים של NRG ספורט (ארז וייץ, ירון לופו, דודי ליפט ודניאל שחק) והם קלטו אותי ועשו לי בית ספר מזורז ומצוין לתקשורת.

איפה אתה בעוד 5 שנים? לא מנסה אפילו להתחיל לנחש. השנים שלי עד כה בתקשורת לימדו אותי שכמה שלא תנסה לנבא, למציאות יש את הדרך שלה לתת לך שיעורים מאלפים על העולם הסבוך הזה. אני רק מקווה שהרצון לעקוב כל יום מקרוב אחרי כל מה שקורה פה ימשיך לבעור ולספק את הדלק לעשות עבודה סופר שוחקת, אבל גם סופר מעניינת.

מה אוכל לצהריים? מה שאשתי היקרה מבשלת לי וזה תמיד טעים, אלא אם אני מחליט ללבוש את הסינר בעצמי ולהדגים את כישורי המטבח הפושרים שלי. כשזה קורה, אני גם נכנע באמצע השבוע ללחצים החברתיים המטורפים של העורכים האחרים ומזמין איתם ממסעדת ה"יותר משמין, פחות טעים" שעולה בגורל.

פרגן למתחרים: אתרי החדשות בארץ מתפתחים בקצב רצחני וכל אחד מהם מעמיד אתגר רציני בפני האתרים האחרים – להיות טובים יותר, מהירים יותר, מושכים לעין ומנוסחים היטב. וואי נט תמיד יהיה האתר החלוץ וזה שמקיף הכי הרבה תחומים. אנשי וואלה תמיד מפתיעים אותי במחשבה המקורית שלהם כשמדובר באייטמים, ומחלקת החדשות שלהם סיפקה כמה סיפורים מעולים השנה. הארץ הוא בעיני האתר ששדרג את עצמו הכי הרבה מבחינה חזותית בשנה האחרונה, ותמיד יש לי פינה חמה בלב ל-NRG – בגלל העורכים המיוחדים שמשקיעים המון שעות ומראים מחויבות ואיכפתיות מדהימה, אפילו בתקופות הקשות מאוד שעברו עליהם.

בן זגגי סגן עורך ג'רוזלם פוסט. נמרוד סונדרס
בן זגגי סגן עורך ג'רוזלם פוסט/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully