וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמנים קשים: מערך המקומונים של מעריב בדרך לסגירה?

15.4.2013 / 15:23

פרסום ראשון: בימים אלו נידונה במעריב האפשרות לסגור את כל מערך המקומונים של העיתון הכולל כ-100 עובדים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בשבועות הקרובים תתקבל החלטה בנושא

בקבוצת "הירש מדיה" המוציאה לאור את מעריב ומקור ראשון שוקלים בימים אלה לסגור את את רשת המקומונים "זמן מעריב", ודיונים בנושא זה התקיימו לאחרונה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם בכיר במעריב אומר היום כי למרות שטרם התקבלה על כך החלטה אופרטיבית, "קיימת תחושה כי מהלכי הצמצום במשאבי המקומונים הם שלב בדרך לסגירת המערך". הגורם הוסיף כי בשבועות הקרובים צפויה להתקבל החלטה סופית בנושא.

מאז נרכשה רשת מקומוני מעריב על ידי שלמה בן צבי נסגרו לאלתר חמישה מתוך 12 המקומונים שפעלו ברשת, אשר נחשבת ללא רווחית מזה תקופה ארוכה. עוד בתקופת כהונתו של המו"ל הקודם, נוחי דנקנר, נערכה בדיקה של כדאיות המשך הפעלת המערך על ידי משרד רואי החשבון של IDB קסלמן וקסלמן. כבר בשלב מוקדם של עסקת רכישת מעריב על ידי בן צבי נבחנה האפשרות לסגור את הרשת, ולבסוף הוחלט כצעד ראשון על צמצום מיידי שלה.

בשבועות האחרונים: מעבר מהעסקת עיתונאים שכירים לפרילאנסרים

צעד נוסף שהוחל ברשת "זמן מעריב" בשבועות האחרונים הוא צמצום היקף העמודים של העיתונים, ומעבר מהעסקת עיתונאים שכירים להעסקת פרילאנסרים בלבד. כיום מועסקים במערך כ-100 עובדים, והחשש הוא כי לצד חסכון בעלויות נועד המהלך להקל על הפסקת ההתקשרות עם עובדים במקרה של סגירת המערך. גורם המעורה בפרטים אמר היום בהקשר זה כי "אנחנו מבינים שלשם זה כנראה הולך".

בקבוצת "הירש מדיה" סרבו להגיב לידיעה.

בעקבות סגירת עכבר העיר והקיצוצים בידיעות תקשורת: מדוע דועכים המקומונים?
העכבר של שוקן לא לבד: ידיעות תקשורת פיטרה בחודשים האחרונים עשרות עובדים
שלום, עכבר. טור פרידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully