וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן אישר: שי באב"ד ימונה למנכ"ל הרשות השנייה

23.4.2013 / 12:09

מועמדותו של באב"ד הועברה לוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות בשל החשש לניגוד עניינים בשל תפקידו הקודם ב"צים"

שר התקשורת הנכנס, גלעד ארדן, אישר אמש (שני) את מינויו של שי באב"ד לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה - אותו ממלאת כיום בפועל איילת מצגר. מועמדותו של באב"ד הועברה לוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות עם המלצה כי במידה ומתקיים חשש לניגוד עניינים בשל תפקידו הקודם בחברת הספנות צים - יעבור תקופת צינון של חצי שנה במהלכה ישמש בתפקיד לצד מצגר.

עמדתו של משרד התקשורת היא שאין מתקיים חשש לניגוד עניינים במינוי - שאושר במקור על ידי שר התקשורת הקודם משה כחלון והוקפא עד לאחרונה על ידי היועץ המשפטי לממשלה בשל תקופת הבחירות. החשש עלה בשל קשרים עסקיים או אישיים שהתנהלו בינו לבין בעל השליטה בצים אודי אנג'ל, שהינו בעל השליטה גם בזכיינית ערוץ 2 רשת ואשר תחתיו שימש כמנכ"ל בחברה. באב"ד עצמו הבהיר כי אין לו קשרים עם אנג'ל, ובמשרד התקשורת קיבלו את עמדתו.

באב"ד (36) מילא מגוון תפקידי ניהול בכירים בצים ביניהם ראש אגף תקציבים וכלכלה ועוזר בכיר למנכ"ל ונשיא צים העולמית. הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני בכלכלה ומימון מ- London School of Economics, ובוגר קורס מנהלים בכירים באוניברסיטת הארווארד. בצבא שימש כרב סרן במיל', והוא עסק בתפקידים ביחידות מובחרות.

במשרד התקשורת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully