וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ יח"צ, שלום

24.4.2013 / 15:15

הכיוון החדש של עורך מעריב לשעבר: לוואלה! ברנז’ה נודע כי לאחרונה הגיע ניר חפץ להבנות עם משרד יחסי הציבור ”ביבי תקשורת” על ייצוג לקוחות, זאת במקביל לעבודתו ב-IDB

עורך מעריב לשעבר ניר חפץ מעמיק את עיסוקיו בתחום יחסי הציבור: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה הגיע חפץ להבנות עם יעל ביבי, בעלת משרד יחסי הציבור "ביבי תקשורת", לפיו השניים ישתפו פעולה בייצוג תקשורתי של לקוחות עתידיים. חפץ לא ישמש כמנכ"ל משותף במשרד ויתמקד בתחום הייעוץ האסטרטגי, תוך שיישאר בתפקידו כיועץ מיוחד של יו"ר IDB, נוחי דנקנר - אותו מילא בטרם מונה לתפקיד עורך מעריב ואליו שב עם פרישתו מהעיתון.

בתחילת החודש אושר חוזהו של חפץ כיו?ר הקמת מנהלת ליגת העל בכדורגל. לקראת המינוי התפטר מתפקידו כחבר מן המניין בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, שם שימש כנציג ציבור. החוזה עליו חתם חפץ הוא לתקופה של קצת יותר משנה, כאשר על פי פרסומים הוא צפוי להשתכר כ-29 אלף שקלים בחודש.

חפץ שימש בעבר בשורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים בכירים התקשורת בעיקר בקבוצת ידיעות אחרונות. הוא שימש כעורך הראשי של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת", כמו כן ערך את המוסף "7 ימים" והיה עורך מוסף הספורט של העיתון. בעבר היה מועמדו של אריאל שרון לתפקיד מנכ"ל רשות השידור.

יעל ביבי בחרה שלא להגיב. ניר חפץ אישר את פרטי ההבנות בינו לבין "ביבי תקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully