וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורים לשעת לילה מאוחרת

24.4.2013 / 16:48

שינויי פרוגרמינג ברשת: לוואלה! ברנז’ה נודע כי ”מועדון המבקרים” תהפוך לתכנית לייט נייט ותורחב לשלושה ימי שידור "מתוך מטרה לפנות לקהלים נוספים"

שידור "מועדון המבקרים" ברצועת הפרה-פריים של זכיינית ערוץ 2 יבוטל והתכנית תהפוך לתכנית לייט נייט, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. השינוי ייעשה החל מעוד שבועיים, ב-8 במאי, ובמסגרתו תורחב "מועדון המבקרים, לשלושה ימי שידור: רביעי, חמישי ושבת.

את "מועדון המבקרים" מגישים רן שריג, ג'ודי ניר מוזס שלום ולוסי אהריש. לשלישיה הקבועה מצטרפים לעיתים גם אורחים כמשה דץ, רמי ורד, רענן שקד ונוספים. שידור התכנית ברצועת שידור מאוחרת יאפשר גם שינוי של התכנים לכאלה שלא מתאימים לשידור בשעות אחר הצהריים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה מונה לעורך התכנית עמית שהם.

השינוי ברצועת הפרה-פריים הינה חלק ממספר שינויים שעורכת הזכיינית רשת בימים אלה. גם רצועת השידור של הבוקר, הדיי-טיים, שונתה והוחלט כי תכניתם של שי גולדן ושרון כידון "מדברים על זה" תעבור החל מהשבוע לשעת בוקר מוקדמת יותר והיא שובצה מיד לאחר תכנית הבוקר.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של "רשת" אישר את הדברים ומסר לוואלה! ברנז'ה: "אנו מאמינים כי על המסך צריכה להיות תוכנית תרבות כמו 'מועדון המבקרים' אשר נוגעת בדרכה המיוחדת בתחומים רבים שלא תמיד מטופלים בטלוויזיה המסחרית. התכנית תופסת תאוצה וקהל צופים נאמן והיינו רוצים להרחיבה לקהלים נוספים, זאת בהמשך לשינויים שנערכו בה לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully