וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה, למה שלא נמשיך לשגע את הצופים שלנו?!"

25.4.2013 / 12:41

חתן פרס ישראל יעקב אחימאיר זועם על שינויי הפרוגרמינג ברשות: "למה שלא נרחיק עוד יותר את אלה שנשארים נאמנים לערוץ 1?", כתב במכתב לחבריו, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה

השינויים האחרונים בפרוגרמינג של ערוץ 1 המשדר את המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל מכעיסים של חתן פרס ישראל לתקשורת יעקב אחימאיר, ששידור משחקי הכדורגל פוגע בזמני השידור של תכניתו "רואים עולם" הוותיקה. "אולי לא נשדר את 'רואים עולם' בעונת הכדורגל הבאה?", הוא מציע בציניות.

ברשות השידור הודיעו לעובדי הטלוויזיה כי במוצאי שבת ישודר משחק כדורגל במסגרת ליגת העל החל מהשעה 19:00 ועד לשעה 21:20, וכי חדשות השבת מבוטלת ו"רואים עולם" תשודר החל מהשעה 21:20. אחימאיר, במייל ששלח בתשובה, לא יכול היה להסתיר את זעמו.

"למה, למה שלא נמשיך לשגע את הצופים שלנו?! למה שלא נרחיק עוד יותר את אלה שנשארים נאמנים לערוץ 1 ואחר כך עוד יימצא מי שיקונן על הרייטניג.... הצחקתם אותו", כתב במכתב לחבריו ברוממה, ושהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "הנה זה עתה קיבלתי הודעה ש'רואים עולם' במוצ'ש הקרובה תהיה בשעה 21:20 עקב כדורגל. הלאה: שבוע לאחר מכן 'רואים עולם' תשודר בשעה 19.52 וכן בשבת אשר לאחריה. הסיבה: כנ"ל. אולי לא נשדר את 'רואים עולם' בעונת הכדורגל הבאה? הרי בין כה וכה אנו כפופים לשריקת השופטים. כל טוב לכל, בריאות לכל, להתראות במגרשים ולא במירקעים. כל טוב, יעקב אחימאיר".

גורם בערוץ 1 הופתע מתגובתו החריפה של אחימאיר, אבל אומר שניתן להבין אותה. "יש תחושה שלוח השידורים של הערוץ לא מנוהל בצורה טובה מספיק", הוא אומר לוואלה! ברנז'ה!. "עושים שינויים מעכשיו לעכשיו, אין אחידות בשידורים, מפסיקים סדרות באמצע וחוזרים אליהם במועדים מאוחרים יותר או לא מעדכנים צופים בשינויים. האמת - אני יכול להבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully