וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם ידעו כל הזמן ואמרו שכל עוד לא יוצא שום דבר החוצה הם לא עושים כלום"

25.4.2013 / 14:20

פרשת ההטרדות המיניות לכאורה של בכיר בתקשורת: מגיש חדשות 2 לשעבר גדי סוקניק התבטא היום בנושא בתוכנית ”מדברים על זה”, ואמר כי ”מדובר במקרה חמור יותר”

"מנהלים בתקשורת ברמות הכי גבוהות בתחום הטלוויזיה ידעו שיש כאן מעבר לחרושת שמועות אלא חרושת של מעשים", כך אמר הבוקר (חמישי) איש התקשורת, לשעבר מגיש חדשות 2, גדי סוקניק על פרשת איש התקשרות המטריד-מינית, לכאורה, באופן סדרתי - אשר הוצפה השבוע על ידי תא העיתונאיות. "כולם ידעו כל הזמן ואמרו שכל עוד לא יוצא שום דבר החוצה הם לא עושים כלום", אמר סוקניק.

סוקניק הוסיף כי הוא מכיר באופן אישי כמה מהעדויות, ולפחות במקרה אחד מדובר במקרה "חמור יותר מהטרדה מינית". את דבריו חיזקה כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף שהוסיפה כי גם היא מכירה עדויות של מקרים שהם חמורים יותר מהטרדה מינית. הדברים נאמרו בתכניתם של שי גולדן ושרון כידון "מדברים על זה" בערוץ 2, שם ציינה שטייף כי שוחחה בנושא עם ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה וכי תא העיתונאיות פנה גם למעסיקיו של האיש וכי הם "יודעים ומחכים לראות איך זה יתפתח". היא הוסיפה: "הפעם לא נוותר כי זה למען יראו וייראו".

לשלוח את המתלוננות לבדיקת פוליגרף

תא העיתונאיות - התארגנות של נשות תקשורת מגופים שונים שהוקמה לפני שנה - קרא השבוע לנשות תקשורת לפנות אליהן ולמסור את עדות במידה והוטרדו מינית על ידי איש תקשורת בכיר. הן דווחו כי בידיהן מעל ארבעים עדויות של נשות תקשורת שלטענתן הוטרדו מינית, פיזית ומילולית, במשך תקופה ארוכה בידי אותו איש תקשורת בכיר אשר הן מנועות בשלב זה לפרסם את שמו.

הבחירה של חברת התא לעורר את הדיון המחודש במעשיו של האיש עוררה עליהן הן ביקורת חברתית והן ביקורת תקשורתית. העיתונאית טלי חירותי-סובר מ"דה מארקר" אף הציעה אמש בבלוג שלה לשלוח כמה מן המתלוננות לבדיקת פוליגרף ולפרסם את התוצאות בעילום שם.

ענת סרגוסטי המובילה את המהלך הגיבה לכך בטענה כי "בסיטואציה הזאת, אם לא היינו מציפות את העניין, והיינו ממשיכות לשתוק, היינו נותנות לגיטמיציה ומשתפות פעולה עם ההטרדה. העובדה שפירסמנו ובכך הוכפשו כמה וכמה גברים בכירים וידועים בתקשורת היא המחיר. האם זה מחיר גבוה מדי? אני הייתי שמחה אם הגברים האלה, שעובדים בכלי התקשורת וגם הם רואים את מסכת ההטרדות, אם הם היו משלבים ידיים איתנו ודואגים שהארגונים שלהם יהיו נקיים מהטרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully