וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת ברנר אישרה: שי באב"ד ישמש כמנכ"ל הרשות השנייה

1.5.2013 / 10:06

המשוכה האחרונה שעמדה בפני מינויו השנוי במחלוקת של באב"ד לתפקיד, נפלה אמש עם החלטתה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות לאשרר את החלטת השר ארדן מהחודש שעבר

הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות (ועדת ברנר) שהתכנסה אתמול (שלישי) בדקה את מינויו של שי באב"ד לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, ומצאה כי הוא כשיר למלא את התפקיד וכי לא מתקיים ניגוד עניינים במינויו - זאת בהתאם לחוות הדעת שהוציאה בנושא המחלקה המשפטית של משרד התקשורת ואשר הוגשה לוועדה.

בכך אשררה הוועדה את החלטת שר התקשורת גלעד ארדן שהותיר על כנו את המינוי שביצע קודמו בתפקיד השר משה כחלון והמליץ על מינויו של באב"ד לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה.

כזכור, ההודעה על מינויו של באב"ד (36) לתפקיד עוררה ביקורת על כך שהוא אינו בעל רקע בתחום השידורים כפי שהומלץ במכרז לתפקיד, וכי עברו העשיר בחברת הספנות "צים" עלול להביא לניגוד עניינים שכן היא בבעלות האחים עופר, בעלי שליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת. באב"ד גבר על המועמדים מנכ"לית הוועדה למדרוג ד"ר יפעת בן חי?שגב ומנכ"ל טלעד לשעבר דן תדמור.

באב"ד יחליף בתפקיד את איילת מצגר, שמילאה אותו בפועל מאז סיים לפני שנה מנשה סמירה את הקדנציה שלו. מצגר שימשה קודם לכן כסמנכ"ל הטלוויזיה של הרשות, תפקיד אותו ממלאת כעת יהודית לויט. באב"ד אמור להוביל את מהלך איחוד הרשות השנייה עם מועצת הכבלים והלוויין.

ברשות החברות הממשלתיות אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully