וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות זה חיוני

5.5.2013 / 15:38

הפורטל החדש של הבלוגר עומרי חיון עולה לאוויר: יבוסס על מספר שיתופי פעולה עם גורמים כמו "רדיו ללא הפסקה", "סאן וידאו", רשת BBB, חדשות הבידור, "צינור לילה" ועוד

ערב פתיחת דלתות "האח הגדול", וגם דלתות הפורטל החדש של בלוגר הרכילות עומרי חיון נפתחות היום, זאת בהשקעה שלדבריו מגיעה לכ-500,000 שקלים. במסגרת ההשקה, חיון מבטיח תוכנית בידור אינטרנטית ראשונה מסוגה.

חיון החל את דרכו לפני כארבע שנים כבלוגר קטן שחשף כי גילו של מתמודד "כוכב נולד" עומר אדם קטן מכפי שמתיר התקנון. בהמשך עבד עבד עם גופים שונים, בינהם חדשות הבידור, רדיו תל אביב, מעריב, נענע10, תפוז אנשים ו-MSN.

תוכנית הבידור האינטרנטית תצולם באולפני סאן וידאו, שבהם ערוץ הבידור הישראלי (HOT) מפיק את תוכניותיו. בתוכנית שת"פ עם רשת BBB הארצית וחדשות הבידור של HOT בידור ישראלי.

התוכנית תשודר בשידור חי בימי ראשון ושלישי החל מהשעה 22:45 במשך כ-40 דקות, בפורטל ובכל סניפי BBB בארץ. לתוכניות יהיו הפניות רבות, בינהן אייטמים מהתוכניות שישודרו בצינור לילה עם פינה בהנחיית עומרי חיון. עוד במסגרת השת"פ, יגיש חיון פינה יומית בתוכניות הרדיו השונות של "רדיו ללא הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully