וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שיתוף הפעולה עם ynet: מחלקת האקטואליה של "גלי ישראל" בסכנת סגירה

5.5.2013 / 16:00

משרותיהם של שמונה כתבים, לצד עורכים ומפיקים - נמצאות בימים אלה בסכנה, זאת במסגרת צמצום משמעותי של גודל המחלקה אשר תשתמש מעתה בתכני האתר, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

עובדי מחלקת האקטואליה של תחנת הרדיו "גלי ישראל" עומדים בפני גל פיטורים במסגרת צמצום משמעותי של גודל המחלקה ותחומי האחריות שלה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במחלקה עובדים כיום שמונה כתבים לצד עורכים ומפיקים - ומשרותיהם של אלה נמצאות בימים אלה בסכנה. ביום רביעי הקרוב צפויה ישיבה בראשות מנכ"ל התחנה ישראל פריד, ובה יוחלט על המשך דרכה של המחלקה.

ב"גלי ישראל" הודיעו הבוקר על הרחבת שיתוף הפעולה עם חדשות ynet והם ישדרו החל מיום ראשון הקרוב שמונה מהדורות חדשות שיפיק האתר. "גלי ישראל" לא תהיה תחנת הרדיו הראשונה שנעשה בה רה-ארגון ובעקבותיו פיטורים עקב שת"פ תוכן כזה - בתחילת השנה פוטרו כל כתבי מחלקת החדשות של רדיו חיפה בעקבות מהלך דומה - וכעת גם תחנה אזורית זו פועלת ללא מחלקת חדשות עצמאית.

כחלק מאותו רה-ארגון משיקים ב"גלי ישראל" לוח שידורים מעודכן בשלוש תכנית יומיות חדשות, האחת היא תכנית בוקר אקטואלית בהגשת מנהל מחלקת החדשות של התחנה אלעד קינסט, השנייה היא תכנית תרבות שתשודר בערב בהגשתה של דוברת התחנה לשעבר טובי שפיגל ותכנית ערב נוספת שתהיה סיכום יומי לקהל הדתי לאומי. אלה יצטרפו לתכניות בהגשת העיתונאים קלמן ליבסקינד, אראל סג"ל, מיכאל טוכפלד ומוטי שקלאר.

בהודעת התחנה מסר המנכ"ל ישראל פריד כי: "רצועת האקטואליה של רדיו גלי ישראל נמצאת בצמיחה מתמדת", והוסיף כי כי "הרחבת שיתוף הפעולה עם מערכת חדשות הרדיו של ynet שהוכיחה בשנתיים האחרונות אמינות ומקצועיות משלימה את השדרוג הנוכחי". לשאלת וואלה! ברנז'ה באשר להיקף הפיטורים המתוכנן בתחנה אמר פריד "אנחנו עוד לא יודעים, אבל מחלקת האקטואליה תשתנה". את תגובתו של דובר התחנה ישורון תורג'מן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully