וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: 43.6% צפייה לפתיחת העונה החמישית של "האח הגדול"

6.5.2013 / 9:16

מדובר בנתון גבוה באופן פנומנלי, אך נמוך במעט מזה של העונה הקודמת שקבעה שיא של כל הזמנים לתכנית השקה עם נתון של 45.5%

העונה החמישית של "האח הגדול" יצאה לדרך אתמול (ראשון) ואחרי שבועות של טבלאות רייטינג מנומנמות - הצופים חוזרים למסך: 43.6% צפייה אתמול לפרק הפתיחה בו הוצגו המתמודדים שנכנסו לבית לראשונה. מדובר בנתון גבוה במיוחד, אך נמוך מזה של העונה הקודמת שהושקה בחורף - וקבעה שיא של כל הזמנים לתכנית השקה עם נתון של 45.5%.

העונה השלישית, שקדמה לה, נפתחה בפרק השקה של 37.8% ונתון דומה נרשם גם בפתח העונה השנייה. נתון השיא שנרשם אתמול במהלך הערב חצה את רף מחצית האוכלוסייה, כאשר נרשם פיק רייטינג של 50.1%. התכנית הנלווית "הבית של האח" שבה הוצגה בנייתו של הבית והאופן שבו הוא מעוצב רשמה נתון של 26.9%.

בערוץ 10 ממול שידורים חוזרים: האחד של "פנים אמיתיות" עם הפרק שפתח את העונה הקודמת על כת "ישיבת לב טהור" שרשם אתמול 5.9%, והשני של הדרמה "אלנבי" עם נתון של 2.8%. בהמשך הערב "היום שהיה" ו"לילה כלכלי" עם 4.4% ו-4.6%, "צינור לילה" עם 5.1%.

פרה פריים: תכנית הקידום לקראת "האח הגדול" ששודרו אתמול בצהריים, "מחכים לאח הגדול", רשמו נתונים של 4.1% ו-3.5%. "שש עם" ו"אנשים" עם 11.6% ו-11.8%, "תכנית חיסכון" רשמה 14.7%. ממול בערוץ 10 "חמש בערב עם רפי רשף" רשמה 7.7%. "לונדון את קירשנבאום" ו"ערב טוב עם גיא פינס" עם נתונים של 6.4% ו-6.1%.

חברת החדשות של ערוץ 2 מרוויחה מנתון הפריים טיים הגבוה של הזכיינית קשת, ואתמול מהדורת החדשות מזנקת אל מעל שלושים האחוזים ורושמת 30.5% - הנתון הגובה ביותר שלה מזה שבועות. ממול בערוץ 10 המהדורה לא מצליחה למשוך שליש מהצופים של המתחרה, והיא מתייצבת על נתון חד ספרתי של 8%.

פער גדול בין תכנית הבוקר: "אורלי וגיא" אתמול עם 4.1%, תכנית הבוקר של קשת עם נתון גבוה מהממוצע - 8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully