וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת פרויקטים טכנולוגיים חדשה לנענע10

12.5.2013 / 12:44

דגנית ברטוב, ששימשה באותו תפקיד במאקו, עוברת לנענע10. "אני שמחה להצטרף כבר בשלב הראשון של ההתחזקות", אמרה

גיוס חדש בנענע10: דגנית ברטוב, עד לאחרונה מנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של אתר מאקו, תעזוב את האתר מבית זכיינית ערוץ 2 קשת ותתמלא את התפקיד אצל המתחרים בנענע10. ברטוב מילאה את התפקיד במאקו במשך השנתיים האחרונות, ועם מינויה מודיעים בנענע10 על הליך של גיוסים ואיושי משרות במחלקות הטכנולוגיה, התוכן והעיצוב.

דגנית ברטוב ששימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של אתר "מאקו", עוברת לנענע10 שם תנהל את כל הפרויקטים הטכנולוגיים. ברטוב (36), בוגרת תואר ראשון למדעי החיים של האוניברסיטה העברית בירושלים, הובילה במאקו את הטיפול הטכנולוגי ב"האח הגדול", "כוכב נולד", "מאקו חיילים" ואחרים. טרם הצטרפותה למאקו שימשה ברטוב כמנהלת פרויקטים בתחום מהתוכן וההנדסה באגף האסטרטגיה והפיתוח בחברת אורנג'.

יריב ג'יבלי, מנכ"ל נענע10 מסר: "התחלנו את מגמת ההתחזקות וזו כבר רואה את ביטויה בגידול בהיקפי הגלישה באתר כפי שמראים נתוני הועדה למדרוג. נענע10 מצויה בתקופה של התפתחות ושיפור בכל חזית. הצטרפותה של דגנית ברטוב הנו מרכיב חשוב בתהליך ההתחזקות". דגנית ברטוב מסרה: "הרוח החדשה בנענע10 היא דבר מדבק ואני שמחה להצטרף כבר בשלב הראשון של ההתחזקות".

בחודש שעבר מונה איתן מרקוביץ' לתפקיד העורך הראשי של נענע 10. מרקוביץ' שימש כעורך המשנה של המהדורה המרכזית של חדשות 10 ועורך המשנה של התוכנית "השבוע" עם מיקי רוזנטל, ועד לא מכבר שימש כעורך הכלכלי של מעריב. תחת ניהולו של מרקוביץ' ושל המנכ"ל יריב ג'יבלי, גם הוא מינוי טרי יחסית, יעבור נענע10 הליך של איחוד מלא עם תכני ערוץ 10 וחדשות 10.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה הוקם צוות חשיבה מיוחד בראשותו ובראשות מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז והם נפגשו על מנת למצוא דרכים לשפר את הסינרגיה בין חדשות 10 לנענע10, כאשר המטרה הסופית כי העברת מחלקת החדשות של האתר לכפיפות מלאה של חדשות 10. באתר אומרים כי הם נמצאים בעיצומם של הליכי שינוי הן ברמת התוכן והן בשדרת הניהול וכוח האדם ועדכנו כי בימים אלה מוקמת מחלקת תכניות חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully