וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה המשמעתית של שרון גל: "חשד להטרדות על רקע מיני והפרה של אתיקה עיתונאית"

16.5.2013 / 9:42

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש וחצי נפתחה נגד גל בדיקה פנימית בערוץ, זאת על רקע מה שהוגדר על ידי גורמים באופן מעומעם כ"התנהגות בלתי הולמת"

הבדיקה המשמעתית המתנהלת בעניין שרון גל בערוץ 10 עוסקת בחשד להטרדות על רקע מיני ובחשד להפרה של אתיקה עיתונאית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בבדיקה רטרואקטיבית שבוחנת את התנהלותו האישית והמקצועית בערוץ 10 במשך שנים אחורה, והיא נמצאת בימים אלה בעיצומה.

אתמול הודיעו בערוץ 10 כי שרון גל, מנחה "לילה כלכלי" ופרשן מהדורת "שישי" יעזוב את הערוץ לאחר שביקש ממנכ"ל הערוץ רפי גינת להתפטר - והתפטרותו התקבלה. בערוץ לא סיפקו נימוק לנסיבות עזיבתו, אולם כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש וחצי נפתחה בדיקה מעמיקה בעניין התנהלותו על ידי הנהלת הערוץ.

מנגד, מקורב לשרון גל חוזר ואומר הבוקר כי נסיבות עזיבתו קשורות בעניינים עסקיים. "עוד בתקופת ההנהלה הקודמת של ערוץ 10 הובטח לגל כי ייעשה מיקור חוץ של התוכנית 'לילה כלכלי' אותה ייסד לחברה שבבעלותו, זאת לצורך העניין - בדומה לתצורת ההפקה של 'חמש בערב עם רפי רשף, כאשר הכוונה הייתה לעגן את הדברים בחוזהו אשר עמד בפני חידוש". אמר אתמול לוואלה! ברנז'ה. "על רקע הורדת השכר אשר בוצעה לפני מספר שבועות לבכירים וטאלנטים בערוץ והחלטה סופית מצד רפי גינת שלא לשנות את הפלטפורמה המפיקה את התוכנית (חדשות 10), הוחלט בין הצדדים על הפסקת ההתקשרות".

בערוץ 10 סרבו גם הבוקר להתייחס לדברים, ומסרו כי "לא ראוי ולא מכובד להתייחס לתהליך שטרם הסתיים". תגובתו של שרון גל לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully