וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן נהרי הודח מ"הכל דיבורים"

26.5.2013 / 14:32

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנהל רשת ב' הדיח השבוע את עיתונאי רשות השידור, תוך שהוא ממנה את נועה ברק במקומו. גורם ב"קול ישראל": "מדובר בהוראה מלמעלה"

עיתונאי רשות השידור אורן נהרי הודח מהגשת תוכנית האקטואליה "הכל דיבורים". נהרי הגיש את התוכנית המואזנת ברשת ב' פעם בשבוע לצד יוסי הדר, עודד שחר ואיילה חסון - זאת מאז עזיבתו של ירון דקל לגל"צ לפני כשנה וחצי.

נהרי ימשיך בהגשת "השעה הבינלאומית" ברשת ב' מאז 2007, זאת לצד התוכנית "גלובוס" בערוץ 1. את "הכל דיבורים" תגיש מעתה במקום נהרי מגישת "מבט שני" של הערוץ הראשון נועה ברק, הזכורה כזו שהוצנחה לפני כשנתיים להחליף את קרן נויבך בתוכנית.

נהרי נחשב לאחד מאנשי המקצוע המוערכים ביותר ברשות השידור, ומקורביו מתארים את ההחלטה להדיחו ב"הפתעה מוחלטת ו"נגועה בשיקולים פוליטיים". גורם ב"קול ישראל" אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "ההחלטה של מנהל חטיבת החדשות ברשת יאיר קורן לעשות כן התקבלה מלמעלה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מדובר בתהליך שנמשך זמן מה, לחיפוש מגיש/מגישה קבועים לתכנית 'הכל דיבורים' ברשת ב'. במסגרת זו משתלבים מגישים/מגישות מהמאגר של עיתונאי רשות השידור עד לקבלת החלטה סופית. לפיכך אין מדובר בהדחה אלא בתהליך בדיקה".

אורן נהרי בחר שלא להגיב לדברים.

* השתתף בהכנת הידיעה: דוד אברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully