וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10: פרסום ראשון, יד שנייה

26.5.2013 / 20:52

האייטם הפותח של חדשות 10 הציג פרסום ראשון ובלעדי של אסון שנמנע ברגע האחרון כאשר מטוס כמעט והתנגש בהר בדרכו לאילת. וואלה! ברנז'ה עקב בדאגה וגילה כמה פרטים מעניינים

פרסום ראשון? ככל הנראה לא ממש: האייטם הפותח של המהדורה המרכזית של חדשות 10 הערב (ראשון) אודות מטוס אל על אשר כמעט והתנגש בצלע הר בדרכו לאילת, פורסם לפני כשלושה שבועות ב"ידיעות אחרונות" - כך עולה מבדיקת וואלה! ברנז'ה.

הדיווח של חדשות 10 הוצג הערב כחשיפה בלעדית של כתבת הערוץ נגה ניר נאמן, במסגרתה אף "חשפה" הכתבת את החקירה בה פתח משרד התחבורה בשל האסון שנמנע ברגע האחרון כיוון שהטייסים לא הבחינו ברכס ההרים בשל תנאי ראות קשים. על פי הדיווח, חוקר התאונות הראשי של משרד התחבורה חוקר את נסיבות המקרה, בו לא היו נפגעים, חברת אל-על השעתה את הטייסים.

ואולם, אותו דיווח בדיוק כאמור, פורסם על ידי כתב "ידיעות אחרונות" דני שדה בבוקסה צידית באחד העמודים האחוריים של העיתון.

יצוין כי בדיווח של חדשות 10 הערב כן הובאו נתונים חדשים כדוגמת מכתב הטייס הראשי של אל על להנהלת החברה וכן אודות מימדיו החמורים (מרחק טיסה של כ-200 מטר מההר) של ה"כמעט אסון" שאירע.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "הדיווח פירט את כל ההשתלשלות שכמעט הובילה לאסון, הדגיש את הקרבה המסוכנת להתנגשות, והביא את מכתב הטייס הראשי באל על שהתריע על הסכנה בהמשך הטיסות באופן זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סריקה: "ידיעות אחרונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלעדי? תלוי את מי שואלים. האייטם הערב באתר הבית של הערוץ נענע10/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully