וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מערכת NRG עוברת סופית לירושלים

28.5.2013 / 14:04

לוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע התקבלה החלטה סופית בעניין, זאת למורת רוחו של ועד העובדים. גורם בעיתון: "ההכרזה הצפויה נועדה ליצור לחץ על העובדים לחתום על פרישה מרצון"

מערכת אתר האינטרנט של מעריב, nrg, תעבור בשבועות הקרובים לירושלים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע התקבלה החלטה סופית בעניין - וזאת למורת רוחו של ועד העובדים שהתריע בעבר כי מדובר בהרעה בתנאי העבודה וכי על ההנהלה לבצע את ההליך בתיאום מלא עמם. עוד נודע כי גם מחלקות נוספות של העיתון יעברו בהדרגה אף הן לירושלים, אם כי בעיתון טרם קבעו מועד סופי לכך.

בחודש שעבר וחצי שנה אחרי רכישת מו"ל העיתון שלמה בן צבי את מעריב, הודיעה החברה המוציאה לאור את מעריב "אחוזת הירש" באופן רשמי כי היא שוקלת להעביר את מערכת העיתון שברחוב קרליבך בתל אביב לעיר ירושלים שם שוכנת מערכת "מקור ראשון".

"הבהרנו להנהלה שלטעמנו לא ניתן להעביר מערכת שלמה שבה למעלה ממאה עיתונאים, בנוסף לעובדי מנהלה, שרובם המכריע גר באזור המרכז, לאתר מרוחק", אמרו אז בוועד העובדים. "מבחינת רוב העובדים מדובר בגזירה שלא יוכלו לעמוד בה, ושלא נאפשר לה לעבור ללא התנגדות".

גורם בעיתון אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי ההודעה הצפויה של ההנהלה על המעבר לירושלים נועדה ליצור לחץ על העובדים של מערכת תל אביב להוסיף ולחתום על הסכמי הפרישה מרצון שהוצעו להם בשבוע שעבר, ואשר עדיין ניתנים לעובדים למרות הדד-ליין שניתן להם, לכאורה, עד ליום ראשון האחרון. עד כה הסכימו לפרוש כ-150 עובדים תוך קבלת מענק פרישה מיוחד, מספר הגבוה יותר מזה שנקב בו שלמה בן צבי - 135 עובדים שברצונו לפטר.

"מבחינתנו סוגיית המעבר עדיין על השולחן ועדיין לא הגענו להסכמות", אומר לוואלה! גורם בוועד. היום אחר הצהריים תיערך פגישה של ועד העובדים עם ההנהלה.

מוועד העובדים נמסר בתגובה לידיעה: "הנהלת מעריב התחייבה בפני בית הדין לעבודה שלא תנקוט בפעולות חד צדדיות שמשפיעות על תנאי העבודה, והבטיחה מפורשות שעובדים לא יועברו לירושלים ללא תיאום עם הוועד. מכיוון שההנהלה טרם פנתה אלינו בנושא לא יוכל להיות מעבר של האתר לירושלים, ואנחנו ננקוט באמצעים הדרושים כדי להגן על העובדים".

במעריב אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully