וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שרון גל: המשטרה בודקת חשד לסחיטה באיומים

29.5.2013 / 11:39

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלה נבדק כיוון נוסף בעניינו במשטרה - חשד לסחיטה באיומים מצדו של גל. ההתפתחות צפויה להביא להכרזה על פתיחת חקירה פלילית כבר השבוע

פרשת שרון גל הולכת ומתנפחת: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלה נבדק כיוון נוסף בעניינו במשטרה: חשד לסחיטה באיומים מצדו של גל. גורם המעורה בפרטים אומר הבוקר כי מתחילת השבוע חלה התפתחות דרמטית בבדיקה הלא רשמית שעורכת משטרת ישראל, והתפתחות זו צפויה להביא להכרזה על פתיחת חקירה בפלילית כבר במהלך הימים הקרובים.

בין הכיוונים השונים שבודקת המשטרה בעניינו של מגיש "לילה כלכלי" לשעבר - הטרדות מיניות והטרדות על רקע נטייה מינית לאור עדויות של אנשי תקשורת על התנהלותו שהועברו לעיונם. בחקירה שמקיימת היחידה הארצית של המשטרה לחקירת פשיעה כלכלית מעורבים גם אנשי רשות המיסים הבוחנים חשד להעלמות מס. ברשות סרבו הבוקר לאשר או להכחיש את המידע.

"העיתונאי הזה מנהל נגדו מסע הכפשות"

כיוון נוסף שנבדק, כאמור, הוא סחיטה באיומים. מדובר בהתנהלות של גל אל מול כתב בכיר אחר בערוץ שעמו קיים צ'אט אנונימי באתר ההיכרויות "אטרף דייטינג", ואת השיחה עמו חשף בפני עובדים במערכת "לילה כלכלי" והביא להשפלתו. בסוף השבוע יפרסם כתב ידיעות אחרונות רז שכניק עדויות נוספות על המקרה במוסף "7 לילות" - וכעת בודקת המשטרה האם גל השתמש בשיחה המתועדת עם אותו כתב ובתמונות ששלח לו על מנת לסחוט אותו במישור המקצועי.

"ברגע שיש לך מידע אינטימי על מישהו, שיחות איתו ותמונות שלו שהוא לא היה רוצה שיתפרסמו במקום העבודה שלו - יש לך את כל הכלים לסחוט אותו", אומר גורם המעורה בפרטים. "שרון גל חשב שהוא (העיתונאי הנסחט, לכאורה, ד.א) כל הזמן חותר תחתיו. לכן הוא גם אומר שהעיתונאי הזה מנהל נגדו מסע הכפשות".

שרון גל אישר ל"ידיעות אחרונות" כי ניהל שיחה אינטימית באתר היכרויות עם הקולגה. גורם בסביבתו אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "אותו כתב הגיש תלונת כזב במטרה לרשת אותי, יהיה המחיר אשר יהיה".

מקורבים לכתב מסרו בתגובה כי "בניגוד לנטען על ידי מר גל, הכתב מעולם לא הגיש נגדו תלונה - לא בפני הנהלת הערוץ ולא בפני חוקרי המשטרה. מכאן, שכל ניסיון מצד מר גל לקשור בין ההתכתבות המתוארת באינטרנט לבין התהוות הפרשה, הינו משולל כל יסוד ועולה לכדי לשון הרע".

טרם התקבלה תגובת עורך דינו של שרון גל ומשטרת ישראל בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully