וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: דפנה לוסטיג צמודה לחבר החדש

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

30.5.2013 / 11:12

חצי שנה אחרי הפרידה מהאקס המיתולוגי, דפנה לוסטיג כבר צמודה לחבר החדש שלה - מורן. בואו לראות את הטיול הלילי הרומנטי של השניים, כשהם אוחזים יד ביד. וואלה! סלבס הלאה

דפנה לוסטיג סוף-סוף מתקדמת הלאה. בעוד שהאקס, אסף הראל, לא חיכה הרבה אחרי הפרידה המדוברת מפרסונת הסטייל ומתחזק זוגיות לוהטת כמה חודשים טובים, לוסטיג לא נראתה באופן פומבי עם גברבר חדש בחייה מאז חודש נובמבר. כלומר, עד השבוע, אז יצאה לבילוי יד ביד עם בן הזוג הטרי שלה - מורן שריר.

דפנה לוסטיג והחבר החדש. ניר פקין
יד ביד. דפנה לוסטיג ומורן/ניר פקין

לוסטיג ושריר, שהוא מבקר טלוויזיה וסגן עורך מוסף סוף השבוע של עיתון "הארץ", מבלים יחד כבר כמה שבועות - אך רק לאחרונה חשפו את הזוגיות המשמחת בפני החברים המשותפים. אחת מהחבר'ה, הצטרפה אל בני הזוג בזמן שטיילו השבוע להנאתם בשדרות רוטשילד שבלב תל אביב, בשעת לילה (מאוד) מאוחרת. כן, גם לצלם האמיץ של וואלה! סלבס חסרות כמה שעות שינה.

דפנה לוסטיג והחבר החדש. ניר פקין
"הכי מצחיק פה!"/ניר פקין

השניים, לא עזבו אחד את השנייה, צחקו יחד מהבדיחות שלו והתפעלו מהטעם האופנתי שלה (ואפילו התאימו את החולצה שלו לנעליים שלה. נו, בערך). בזמן שטיילו לאורך הרחוב המרכזי לאור ירח, כנראה ניהלו שיחה מרגשת על בתה הקטנה של לוסטיג והראל - לילי, שבטח נשארה עם האבא שלה באותו הלילה. כל עוד הם נהנים וזה.


וואלה! סלבס שונאת להיות גלגל שלישי, אלא אם היא גלגל עזר.


חולקים צלחת? ציון ברוך ויאנה יוסף זוללים

OMG: ג’יזל בונדשן בתמונות אירוטיות

רכלו על החבר החדש של לוסטיג בפייסבוק

דפנה לוסטיג והחבר החדש. ניר פקין
יד ביד בשדרה. דפנה, החבר וחברה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully