וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס שטייף: "שרון גל מתנהג כמו מתאבד שיעי"

1.6.2013 / 13:20

לדברי שטייף, ”מי שמעוניין שיכתבו עליו שלא יתפלא שכותבים עליו גם כשהדברים הם שליליים. מדובר באיש תקשורת אשר מתנהל ברהבתנות. לא בכדי רשות המיסים מעורבת בנושא”

"מדובר באיש תקשורת אשר מתנהל ברהבתנות, טס כל שבועיים - שלושה לחו"ל במחלקת עסקים, מהמר בחו"ל. זה מעלה תהיות. מאיפה הכסף? לא בכדי רשות המיסים מעורבת בנושא", כך אמרה היום (שבת) כתבת המשטרה והפלילים של גלי צה"ל וחושפת פרשת עמנואל רוזן, הדס שטייף באירוע "שבת תרבות" בבית "עד 120" בתל- אביב. באירוע השתתפו גם דיקאן הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל- אביב, הפרופ' אייל זיסר, והשחקנית והזמרת ענת עצמון.

שטייף אמרה את הדברים בתגובה לשאלת המנחה ליאת רגב, באשר לדעתה על הריאיון של גל עם דני קושמרו אמש ב"אולפן שישי". לדבריה, "לעומת עמנואל רוזן, שהתנהל בחוכמה כשבחר בשתיקה ולתת למשטרה לעשות את עבודתה, שרון גל בחר להילחם כדי לטהר את שמו. זוהי התאבדות שיעית מצידו. הוא ליבה את האש בכך שהוסיף עוד פרטים ואישר את הסיפור על כך שהתחזה לאדם אחר באתר חברתי להכרויות גברים. למה לתת אישור לזה? זה עוד יהיה בעוכריו".

לגבי פרשת עמנואל רוזן, אמרה שטייף כי "אנשי התקשורת, מי שאמורים להיות 'כלבי השמירה של הדמוקרטיה', הם אלו שידעו כל השנים על ההטרדות האלה במשך שנים. כמו בפרשת קצב, ראה ערך גדי סוקניק. איפה היית כל השנים? כולם ידעו ושתקו. לערוץ 2 הגיעה תלונה על רוזן והוא פוטר. למה ערוץ 2 לא יידע את ערוץ 10 או את רדיו 102 בהם עבד רוזן? אפילו שלום קיטל בא למסור עדות במשטרה ואמר כי ידעו מה קורה, אך לא ידעו עד איזה עוצמה. כולם ידעו על כך שנים ושום דבר לא נעשה. אני מרחמת עליו ועל משפחתו, אך הרחמים שלי לא מנעו ממני להוציא את הפרשה החוצה. אני כועסת על אנשי התקשורת שמאשימים אותי".

"שרוזן יתבע אותי על הוצאת דיבה בבית משפט"

שטייף הוסיפה כי "טוענים שאני מבושמת כוח ואנשים תקפו אותי ברמה האישית, זה לא מרתיע אותי, אם אני עומדת בראש, אני מצפה לחטוף גם בוץ. זה לא פופולרי שאני תוקפת את התקשורת שאני למעשה באה ממנה, שיפטרו אותי אם רוצים. אני כאן להוציא את הצדק לאור. הרבה גברים יושבים תחת סורג ובריח, בזכות עדויות שאני אספתי והעברתי למשטרה. לצערי הרב הרבה נשים פוחדות לשמן הטוב, או שנמצאות במקום אחר ואומרות לעצמן: 'למה אני צריכה את זה עכשיו?', מה גם שבמחקרים נמצא כי לוקח בערך 10 שנים להגיע לתעצומות נפש לאחר התעללות מינית ולהתלונן. זה שהאונס קרה לפני 15 שנה וחל על המקרה חוק ההתיישנות כך שלא ניתן הוכיח זאת, זה אומר שלא נאנסת?".

כמו כן אמרה שטייף כי "אינני מפקיעה מידיו של רוזן את הזכות להגן על עצמו. שיתבע אותי על הוצאת דיבה בבית משפט, אם הוא רוצה. יש סיבה שלא הוא ולא אחד מאנשיו או עורכי דינו יצרו עימי קשר".

בהמשך נשאלה שטייף מה תהיה תגובתה במקרה ולא יוגש נגד רוזן כתב אישום על אונס. לדבריה, "קיימות במשטרה בין 50-60 עדויות, ובין 6-10 תלונות עכשוויות. להערכתי יוגש נגדו כתב אישום. היה ולא יוגש, זה אומר שהוא נקי? בהחלט לא". שטייף סיכמה ש"הדבר הכי טוב מהסיפור הזה הוא שבכל מקומות העבודה ממנים אחראי על הטרדות מיניות, וכולם מתחילים לפחד לשלוח ידיים ומסרים בעלי אופי מיני בוטה".

שרון גל בחר שלא להתייחס לדברים.

סיקור מיוחד: פרשת שרון גל
סיקור מיוחד: פרשת ההטרדות של עמנואל רוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully