וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים נגד ערוץ 20: "הכוכבת הראשית של 'האח הגדול' - השקופית"

9.6.2013 / 14:34

לטענתם, ערוץ 20 סובל מתקלות רבות וקשת מחריגה ממנו תכנים מעניינים בכמות בלתי סבירה – על מנת לשמור אותם לשידור המלא: "בקשת חייבים לתת הסבר על התנהלות המזלזלת בצופים"

תלונות רבות של צופים זועמים הגיעו בשבוע האחרון לוואלה! ברנז'ה, כאשר בכולן – האשמה ברורה כלפי הפקת "האח הגדול". לטענתם, ערוץ 20 סובל מתקלות רבות והזכיינית "קשת" מחריגה ממנו תכנים מעניינים בכוונה – זאת על מנת לשמור אותם לשידור המלא. גולש באחד מהפורומים הסוערים ברשת העוסקים בתוכנית המצליחה, כתב להפקה: "תפסיקו כבר לצנזר את כל השיחות והריבים של הדיירים בערוץ 20 אין שיחה רצינית אחת שלא קוטעים בעונה הזאת לטובת צילום של חדר ארונות ריק...זה בושה וחרפה! לא בשביל זה משלמים על ערוץ 20. גם ככה אין לכם זמן בתוכנית לשים את כל השיחות האלה במלואן וזה יהיה רק כמה דקות ערוכות אז למה לא לשדר הכל בזמן אמת למי ששילם ורוצה לראות? די נמאס, זה כבר בלתי נסבל לראות ככה". גולשים אחרים דיווחו גם על תקלות חוזרות ונשנות בשידורים מבית האח, וכן על בעיות שמע.

במועצת הכבלים והלוויין ביקשו השנה מזכיינית ערוץ 2 קשת לא להחשיך את המסך בזמן שנערכת משימה או במידה וקורים בית אירועים בלתי הולמים, זאת הסיבה שפעמים רבות נצפים בשידור חדרים מיותמים בבית. עם זאת, על פי התלונות, תדירות הופעת השקופית הפכה לבלתי נסבלת. מרבית הגולשים אף הביעו תרעומת על כך ש"קשת" לא מוצאת לנכון לתת הסבר ולנמק את פשר השקופית שמככבת רוב שעות היום בערוץ 20.

"חבל שכולנו משלמים להם כדי לראות תמונות של כלבים ופרחים"

גולשים אחרים אף הציעו מלחמה וירטואלית אקטיבית בהפקת התוכנית: "אני מקווה שכולם שמעו על תחרות האינסטגרם של 'האח הגדול', בו מזמינים את הגולשים לצלם ולהעלות אותן לאינסטגרם עם הכיתוב 'חשוב מה שבפנים', על מנת להתמודד בתחרות על פרס". הגולשים הציעו "להקליד במקום המשפט את הסלוגן "קופרמן משתין עלינו בקשת" – "שיתחילו בהפקה לקבל אלפים כאלו בשבוע – ככה כל שבוע עד שייגמר הביזיון – כלומר הצנזור או העונה". אחרים פתחו עצומה לטובת המאבק, והציעו להתאחד ולהגיש תביעה ייצוגית נגד הזכיינית. גם מדף "האח הגדול" בפייסבוק לא נפקדו תלונות הגולשים: "חבל שכולנו משלמים להם כדי לראות תמונות של כלבים, ופרחים. אני חושבת להתנתק", כתבה אחת מהן. צופה אדוקה בערוץ אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "בקשת חייבים לתת הסבר על התנהלות המזלזלת בצופים, הם גובים כסף עבור כלום. הכוכבת הראשית של 'האח הגדול' עונה 5 היא השקופית".

ההערכות הן כי לערוץ 20 - המשודר ב-HOT וב-yes, מחוברים למעלה מ-100 אלף בתי אב בישראל, ומחירו עומד על 14.90 שקלים לחודש.

הרייטינג הממוצע של הערוץ המשדר כל שעות היממה מבית "האח הגדול" עשוי להגיע גם ל4-5% ולעיתים אף לפיקים של 8% ויותר. לפני כשבועיים דווח בוואלה! ברנז'ה כי המועצה לשידורי כבלים ולוויין בודקת את שידורי ערוץ 20 ובוחנת האם קשת הפרה את תנאי זיכיונה בכך שהעניקה חשיפה אסורה למותג "ביסלי", המקודם בימים אלו בקמפיין של "מאקו".

מהפקת התכנית נמסר: "הערוץ פתוח למעט זמנים בהם אנו נאלצים לקטוע את שידוריו מטעמי צנזורה וצנעת הפרט או ברגעים נקודתיים בעת משימה".

טרם התקבלה תגובת מועצת הכבלים והלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully