וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלי גייגר

16.6.2013 / 12:16

שותף ומנהל קריאייטיב ב-norbert design ובעלים ומנהל קריאייטיב "דויד ויהונתן" משרד פרסום לקהילה הגאה.

גיל: 37

מה אני בעצם עושה: מנהל יחד עם שותפתי, סיגל רמתי, את סטודיו norbert, וביום-יום מתניע ומנהל קונספטואלית ועיצובית את כל התהליכים שעוברים בסטודיו, בין אם זה מיתוג לחברה חדשה, ובין אם אלו מצגות, אתרים, פרויקטים דיגיטאליים אינטראקטיביים או אפליקציות. במסגרת משרד הפרסום 'דויד ויהונתן' והמגזין F/O/D זה גולש גם לכיוונים אחרים, קריאייטיב פרסומי, הפקות אופנה ומהלכים שיווקיים.

אני מאד נהנה גם מהרצאות שאני מעביר בין לבין בפני סטודנטים או אנשי מקצוע בנושאים של מיתוג או העברת פרזנטציות. מדהים עד כמה אנשי שיווק מעולים בארץ לא מעניקים חשיבות מספקת לצורת המצגת, והעברת רעיון מעולה לפעמים נופלת לגמרי בגלל יכולות הצגה.

תפקידים קודמים: אני טוב רק בזה, אז חוץ מלהיות זמר מקצועי במקלחת, הייתי מעצב ומנהל קריאייטיב בכל מיני גופים: 'ציבלין תקשורת צעירים', 'מנטיס', 'ואריו' ו'קסיוס'.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: כשסיימתי ללמוד, כמו כל סטודנט תקשורת חזותית באותה תקופה, הייתי בטוח שמשרדי הפרסום הגדולים הם הדבר האמיתי, והתאכזבתי. רונאל מור, מייסד ומנכ"ל מנטיס, נתן לי את ההזדמנות והראה לי שקודם צריך לדעת לעצב, ושהדברים הקטנים – הם הגדולים באמת. קרן-שני חיים, שהייתה אז מנהלת הפרסום של שידורי קשת, הראתה לי שיש דבר כזה לקוחות נחמדים שאפשר לעוף איתם.

איפה אתה בעוד חמש שנים: טוב לי במקום שאני נמצא, אני עובד עם אנשים מדהימים ועושה דברים כיפיים. אני רואה את עצמי גדל ויוצר, עובד טיפה פחות קשה (לידיעת הקורא י. לפיד) וממשיך ליצור, לתת ולקבל השראה כל יום; אני רואה את 'דויד ויהונתן' הופך למוביל בשוק הצרכנות הגאה, את F/O/D כמגזין בינלאומי, ואת norbert גדל וממשיך לעצב דברים שעושים לאנשים ולעסקים טוב.

מה אוכל לצהריים: בדרך כלל זה אורז או סלט או כל מנה טבעונית אחרת. אני לא טבעוני אדוק, אבל כמעט ולא אוכל בשר או מוצרי חלב.

פרגן למתחרים: אחד האנשים הכישרוניים בעייני בתחום, הוא טומי קלמנטס מסטודיו Oi!, העבודות שלהם תמיד מדויקות ומרשימות ושומרות גם על גוון נכון של הומור. גם את העבודות של המעצב בן ורונה פולסקי, שלמען הגילוי הנאות עובד איתי על עיצוב המגזין, אני אוהב במיוחד, לבן יש יכולת לקחת פחם בכל מצב ולהפוך אותו ליהלום הכי סטייליסטי.

אלי גייגר. נמרוד סונדרס
אלי גייגר/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • קהילה גאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully