וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרעומת ברשות השידור: "הארכת כהונת גנור - בשל קרבתו לזליג רבינוביץ'"

19.6.2013 / 11:24

הוועד המנהל של רשות השידור האריך השבוע את כהונתו של מנהל הטלוויזיה בערבית ועורר זעם במסדרונות הרשות ומחוצה לה. אומ"ץ: "מינויו המחודש לתפקיד נגוע בנפוטיזם"

הוועד המנהל של רשות השידור האריך השבוע את כהונתו של מנהל הטלוויזיה בערבית, שלמה גנור, אל מעבר לגיל הפנסיה בהחלטה שמעוררת תרעומת בקרב עובדי הרשות. על פי הטענות, ההחלטה של הארכת כהונתו של גנור נעשתה מבלי שחברי הוועד היו בהרכב מלא - ומטרתה היא להעסיקו בחוזה מיוחד אשר ישפר משמעותית את תנאי הפנסיה שלו.

שלמה גנור הוא מוותיקי עובדי רשות השידור, הוא החל את דרכו ברדיו ושימש במהלך שנות עבודתו בשורה של תפקידים עיתונאיים וניהוליים ביניהם כתב מדיני, כתב לענייני ערבים, מנהל חטיבת החדשות ומנהל הערוץ הלוויני. הוא הודח מתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית בשנת 2007 לאחר שמתחה עליו ביקורת מצד מבקר המדינה שקבע שהוא אינו מקיים את הוראות הרשות בנושא דיווח על שעות עבודה. לקראת תחילת השנה הנוכחית הוא הושב לתפקידו, מה שהביא לפנייה מחודשת למשרד מבקר המדינה אשר בודק בימים אלה מינויים של בכירים ברשות השידור.

בפנייה שהעבירה תנועת אומ"ץ ומתבררת במשרד מבקר המדינה נטען כי מינויו המחודש של גנור לתפקיד נגוע בנפוטיזם, שכן אשתו היא קרובת משפחה של עובדת אחרת ברשות השידור, אילנה זנגלבף, שהיא אשתו של זליג רבינוביץ' העוזר הבכיר למנכ"ל הרשות.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully