וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים צופים: צעד אחר צעד - הנפילה של חדשות 10

20.6.2013 / 16:53

בבית הוורד סוגרים את אחד החציונים הנמוכים של חברת החדשות בשנים האחרונות - זו שנחשבה עד לפני שנים ספורות העוגן התדמיתי של הערוץ. מי אשם בכישלון? תלוי את מי שואלים

היה זה דווקא המשדר השנוי במחלוקת של חגיגות הנשיא פרס השבוע, אשר שודר בשלושת הערוצים המסחריים, שהותיר את בכירי ערוץ 10 וחברת החדשות שלו אבלים. באחוזי הצפייה במשדר הסמי חדשותי - שעד לפני שנים ספורות דומיו היו מניבים לבית הוורד נתון נאה - ערוץ 10 נותר הרחק מאחור, אפילו אחרי ערוץ 1 המושמץ, עם 7.5% בלבד.

קשה שלא להשתמש במונח טראומה, כשמדובר על המצב בו נמצאת חדשות 10, שרק באותו מאבק להארכת זיכיון השידורים – סומנה כדובדבן שבקצפת הנוטה להתמוסס של ערוץ 10, כמוצר יוקרתי ואיכותי ששווה להילחם ולו רק בשביל חשיבותה לדמוקרטיה ולמפת התקשורת הישראלית. גם המתחרים ומבקרי התקשורת אמרו דברים דומים. חצי שנה אחרי שהערוץ ניצל ולא עושה רושם שהציבור מתרפק מדי ערב מול מסך חדשות 10. מדוע? ניתוח של השאלה מעלה תמונה סבוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הציבור תופס אותה כ'יונית שתיים' ולא כאוטוריטה עצמאית". איש שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אתה יכול להביא סקופ בכל יום ועדיין הרייטינג לא יעלה"

נפתח בעובדות: מצבה של חדשות 10 במונחי רייטינג הוא רע. ניתוח החציון הראשון של שנת 2013, התקופה שעברה מאז הוארך זיכיון השידורים של הערוץ בתום שורת מאבקים מתוקשרים, מראה כי מדובר בחציון בעל ממוצע הצפייה הנמוך ביותר בחדשות בערוץ מזה ארבע שנים. אם בשנים 2011 ו-2012 חלה עלייה הדרגתית ברייטינג אזי היא נבלמה והתהפכה בתחילת השנה. ממוצע המהדורות מאז לא הצליח להתייצב על נתון דו-ספרתי ועמד על כ-9.1 אחוזים, לא כולל שישי ושבת, וזאת בעוד שממול מהדורת חדשות 2 שומרת על יציבות מעוררת קנאה ונהנית ממספרים שמגיעים מעת לעת לפי שלושה מכמות הצופים.

האשמה המיידית מופנית לעשייה העיתונאית, אבל בחינה של הגזרה הזו ושל הליינאפים הבולטים מאז תחילת השנה מעלה כי למרות ההתכווצות שעברה על המערכת עם עזיבתם של עיתונאים, הקיצוצים בשכר וחוסר היציבות המערכתית – צוות חדשות 10 לא ממעט בהישגים עיתונאיים. החברה הייתה הראשונה לדווח על ביקור אובמה בישראל, להביא תיעוד בלעדי מהפיגוע בבורגס ולדווח על ההוכחות שסוריה השתמשה בנשק כימי. גם בנושאי פנים הייתה זו חדשות 10 שדיווחה ראשונה על מינויו של משה כחלון במנהל מקרקעי ישראל שבוטל, לחשוף את טיוטת ההסדרים ואת תמלול חקירתו של אביגדור ליברמן בפרשת השגריר. פרסומים אחרים כמו חשיפת ההתעללות בגן הילדים של נעמ"ת או תיעוד הגזענות של ארגון האוהדים "לה פמילייה", האפלייה בסניפי בנק פועלים או המיטה של בני הזוג נתניהו – זכו לפולו-אפים בכלי תקשורת אחרים ועוררו הדים ציבוריים.

"אבל אתה יכול להביא סקופ בכל יום ועדיין הרייטינג לא יעלה", אומר כתב בכיר בחדשות 10 בתסכול. "מה שמשודר אצלנו שווה חצי במונחים של צפייה אבל זה יכול לקרות גם במקומות אחרים. אם תשים את הכתבות של 'ידיעות אחרונות' בתוך מעריב זה יגדיל את החשיפה שלהם? ממש לא". לשאלה מדוע ההישגים העיתונאיים לא משנים את הרגלי הצפייה משיב הגורם: "כנראה שהרגלי הצפייה מנצחים את יתר החוקים כמו ההישגים העיתונאיים. מדעי הרייטינג זה באגף המדע הבדיוני, אין לזה תמיד הסבר רציונלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז הגיעה פרשת עמנואל

אבל בהנהלת החברה דווקא כן היו שמחים להסבר רציונלי. גורם בכיר בענף הטלוויזיה תולה את האשם העיקרי במצב דווקא במי שמגישים אותה לצופים – תמר איש שלום ופעם בשבוע גיא זהר, המובילים את המהדורה מזה כשנה מאז פרש ממנה יעקב אילון ועבר להגיש תכנית הממוקמת בשולי לוח השידורים של הזכיינית קשת. "בערוץ 10 מאוד מרוצים מתמר איש שלום אבל נדמה שהציבור תופס אותה כ'יונית שתיים' ולא כאוטוריטה עצמאית, וגיא זהר נתפס כדמות של הפריים השני ולא של המרכזי וזו בעיה", אומר הבכיר בענף.

בחינה רחבה יותר של ההרכב האנושי של המהדורה והאופן שבו הוא משולב בפורמט שלה מעלה נקודה נוספת בסוגיית ההגשה. "תמר אכן עדיין לא נתפסת כאוטוריטה, ולכן המהדורה של חדשות 10 מלאה בפרשנים שתמיד מקיפים את תמר באולפן", מנתח איש חדשות וותיק. "זה רעיון טוב כי יש להם אנשים כמו רביב דרוקר ואלון בן דוד, אבל רוב הזמן יושבים שם אנשים שהקהל לא מכיר מספיק וזה מדגיש את החלקים החזקים של חדשות 2. מואב ורדי מול אודי סגל, מתן חודורוב מול שטרסלר. מדובר בעיתונאים צעירים מצוינים אבל מבחינת ניראות ציבורית הם בעמדת פיחות. לחדשות 10 הכי טוב זה להראות וידאו מול וידאו. הם עושים המון אולפן ו'טוקינג-הדס' וזה פועל לרעתם". גורם בחדשות 10 מזכיר כי שיבוצו של ורדי כפרשן מדיני "נכפה" למעשה על החברה עם התפוצצות פרשת עמנואל רוזן שעזב את הערוץ והותיר אחריו את חלל הפרשן המדיני הבכיר.

עם זאת, עיתונאי בכיר אחר מחדשות 10 טוען כי "מדובר בקשקוש". לדבריו, "כבר הוכח בעבר כמה פעמים שכשמגישים מתחלפים זה לא מזיז הרבה את ממוצע הרייטינג לכאן או לכאן. אם יונית לוי תגיש כל ערב את המהדורה של ערוץ 10 הצופים יבואו לראות את המהדורה בגללה? קשה לי להאמין שזה מה שיעלה את הרייטינג בצורה משמעותית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקודת השבר. משדר ליל הבחירות בערוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שורת נטישות ארוכה

העזיבות של רוזן ושל שרון גל היו קשורות אמנם בעניינים שאינם בשליטת חדשות 10, אבל השניים הצטרפו לשורה ארוכה של נטישות את בית הוורד בשנה האחרונה, כאשר עיתונאים בכירים וזוטרים התפטרו או התפוטרו והמערכת ספגה מכה קשה. רשימת עוזבים חלקית מאז תחילת השנה שעברה: אפי טריגר, צ'יקו מנשה, שלי טפיירו, עדי גרתי-נער, שלומי אלדר, רובי המרשלג, אורי רוזן, נדב בורנשטיין, אלעד משולם, אנה בורד, איתי דנקנר ואחרים. "כשהרבה אנשים עוזבים תוך זמן קצר, אז כן, יש איזה אפקט נטישה שהוא בעל משמעות וזה משפיע בסופו של דבר על המוצר הסופי", אומר גורם בתעשיית הטלוויזיה, "הרי ערוץ 10 היה עד לא מזמן מקום עבודה בלתי אפשרי".

מנגד, בכיר בחדשות 10 שהתבקש להתייחס לכך רומז למינויים של רפי גינת למנכ"ל הערוץ ושל גולן יוכפז למנכ"ל חברת החדשות, ואומר כי "המערכת השתקמה באופן מופלא והתגבשה מחדש אחרי זמן ארוך של פוסט טראומה והיא מביאה אל המסך כל ערב סיפור - דבר שלא היה כאן חודשים". הגורם הוסיף כי "הולך להיות תהליך גיוס נרחב בשבועות הקרובים והוא למעשה כבר החל". בשבועות האחרונים נפוצו שמועות כי בין העיתונאים להן הוצע לעבור לחדשות 10 נמצאים דני קושמרו, גאולה אבן, רינה מצליח, איילה חסון ואף יעקב אילון – אולם לא נמצא לשמועות הללו בסיס או אישור מטעם גורם רשמי. בערוץ 10 אגב, מכחישים בתוקף את השמועות ומוסרים כי "לא היה ולא נברא".

גולן יוכפז. שי אוקנין
"האווירה בדסק החדשות הרבה יותר טובה". יוכפז/שי אוקנין

"את חדשות 2 עוטף ''דה וייס' ואותנו עוטף שידור חוזר של סרט תיעודי"

ההישגים העיתונאיים, הגשת המהדורה וההרכב האנושי הם בשליטת חדשות 10. אבל הם לא מתקיימים בחלל ריק. כמו מתחריהם בערוץ 2, גם הישגי הרייטינג של אנשי חדשות 10 תלויים במידה לא מועטה בשני גורמים נוספים: לוח השידורים שמסביב והרגלי הצפייה של קהל היעד. "אתה משווה אותנו למהדורת החדשות של ערוץ 2 אבל צריך לזכור שהיא תבנית נוף הפריים שעוטף אותה", אומר גורם בחדשות 10 בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אותם עוטף 'דה וויס' ואותנו עוטף שידור חוזר של סרט תיעודי. אתה יכול לראות באופן חד משמעי ששלושת הרבעים הראשונים של החדשות הם גבוהים הרבה יותר מהרבע האחרון. גם בימי השידור של קשת ולאחרונה גם בשל רשת שהתחזקה לאחרונה". הגורם מתכוון בדבריו לכך שהנהירה אל מסך ערוץ 2 מתבצעת למעשה לקראת תכנית הפריים טיים, ולא על מנת לראות חדשות, והמהדורה נהנית מהנתונים.

אולם מנגד, יש מי שלא מסכים עם התזה הזו. "בחצי שנה האחרונה חדשות 10 איבדו רבע מהצופים שלהם והנטישה היא אצלם, זה לא שחדשות 2 עלו", אומר גורם בכיר בענף החדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממוצע הצפייה הנמוך ביותר בחדשות בערוץ מזה ארבע שנים. חדשות 10 היום, ובעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אפקט עגלת המנצח"

בתעשייה מסמנים את מערכת הבחירות האחרונה שהתקיימה בתחילת השנה כנקודת ציון בשבר הנוכחי שבין חדשות 10 לטבלאות הרייטינג. בעוד בחדשות 2 רשם משדר הבחירות את נתון הרייטינג הגבוה ביותר למשדר מסוגו עם 42.7%, בחדשות 10 נאלצו להסתפק בנתון ממוצע של 8.2%. הפער הפנומנאלי בין שני המשדרים הזהים יחסית חרג את מדורי התקשורת המסקרים רייטינג והגיע לציבור הרחב, כאשר אחת ההנחות היא שנוצר מצב הקרוי באקדמיה "אפקט עגלת המנצח". "זה היה טראומתי בשבילם, הצופים הבינו שהם פשוט לא במקום הנכון", אומר הבכיר בתעשיית הטלוויזיה. "אפילו בתקופה הקפאת ההליכים שקדמה למשדר הזה הם הצליחו לעשות נתונים דו ספרתיים. זו טראומה שהם מתקשים להשתקם ממנה".

המילה שיקום עולה פעם אחר פעם בשיחות עם אנשי חדשות 10. מהדורת שישי של הערוץ, למשל, נתפסת כאחד ממאמצי השיקום של החברה ולשם כך אף גויסה אשת החדשות הוותיקה ולשעבר עורכת המהדורה המרכזית של הערוץ טלי בן עובדיה. אולם גם בחזית זו, המציאות אותתה כי המצב בכי רע. בן עובדיה עדין רחוקה מיילים רבים מלתת תחרות אמיתית ל"אולפן שישי" הן מבחינת שיקום נתוני הצפייה והן מבחינה עיתונאית, ובתוכניות ששודרו עד כה, היא אף מדשדשת מאחורי "יומן" של ערוץ 1.

"אינדיקציה טובה היא הלחץ הגדול בחדשות 2, וכולם מכירים את כולם אז יודעים כאן בבירור שהם בלחץ", אומר מנגד הגורם בחדשות 10. "גם בשישי – אבל לא רק". גורם אחר מוסיף: "האווירה בדסק החדשות הרבה יותר טובה היום ממה שהייתה בשנה וחצי האחרונות. מאז שגולן נכנס לתפקיד (בחודש פברואר, ד.א) האווירה והעבודה היומיומית במערכת השתנו לטובה וכולם עובדים בשיתוף פעולה כדי להביא לצופה את הסיפור הבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הותיר אחריו את חלל הפרשן המדיני הבכיר. עמנואל רוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עכשיו משלמים את המחיר"

התזה הרווחת במסדרונות בית הוורד היא כי "עכשיו משלמים את המחיר" על החלטות שהתקבלו בתקופת המשבר שטרם הארכת הזיכיון. "במשך תשעה חודשים לא היה פריים לערוץ בכלל - רק שידורים חוזרים של סרטי תעודה, של 'לעוף על המיליון' ואפילו שידורים חוזרים פעם שלישית של תכנית כמו 'חרדים' או 'אללה אסלאם'. הצופים איבדו בבירור אמון בערוץ ומי שנפגע מזה זו המהדורה. שיקום הרייטינג זה תהליך שייקח לפחות שנה", טוען בכיר בחברה.

אולם, נתוני הרייטינג הנמוכים בהם מסתפקת מהדורת חדשות 10 אינם נחלת החודשים האחרונים בלבד. בשנת 2008 מינו בחברת החדשות של ערוץ 2 את אבי וייס למנכ"ל, ובתשובה מינו באותו חודש בערוץ 10 את ראודור בנזימן למנכ"ל חדשות 10. במהלך שלוש וחצי השנים שלו בתפקיד ערך בנזימן שורה של שינויים בהם מינויים של תמר איש שלום להגשה ושל ישראל טוויטו לעריכת המהדורה, חיזוק רצועות הפרה-פריים והלייט נייט של החברה והשקת המהלך השיווקי - תדמיתי שהוגדר בערוץ כ"האולפן הדינאמי".

למרות השינויים הללו לא הצליח בנזימן להביא את הרייטינג של חדשות 10 לאיים על המתחרים מנווה אילן: הרייטינג הממוצע בקושי הגיע לנתון דו ספרתי ובמשדרים מיוחדים אפילו הפסידה המהדורה לערוץ 1. רצועת הלייט-נייט של החברה אמנם נחשבת להצלחה אולם רצועת הפרה פריים לא הצליחה להעניק למהדורה הגשה טובה. את דסק התחקירים של החברה סגר בנזימן, והוא לא התאושש עד היום. גם כסא עורך המהדורה סבל מחוסר יציבות מאז שגיא סודרי, שנחשב לעורך חזק, ערק למתחרים. "הייתה נפילה חזקה ברייטינג אחרי שסודרי עזב, נפילה שמרגישים עד היום", אומר גורם בחברת החדשות. "סודרי וישראל טוויטו (עורך המהדורה הנוכחי ד. ו) נחשבים אמנם מאותו זן של עורך שחי 24 שעות את המהדורה, אבל סודרי נחשב עילוי בתחומו, ואילו טוויטו עדיין נחשב ככזה שסובל מחולשות ניהוליות".

בנזימן התפטר לפני שנתיים לקראת שידור ההתנצלות בפני אדלסון ועזב את החברה בנקודת שפל: למעט התקציבים שהשיג עבור הפקת "לילה כלכלי" ו"צינור לילה", הוא לא הצליח לשפר משמעותית את תקציביה לעומת אלה של חדשות 2, מעמדה העיתונאי ספג מכה קשה בעקבות ההתנצלות ופרישת בכירים, ונתוני הרייטינג קפאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין מאחורי ערוץ 1. בן עובדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המהדורה נהייתה יותר צעקנית"

"בתקופה ההיא בלט הניסיון של ערוץ 10 להיות ערוץ 2, במקום ליצור אלטרנטיבה", אומר גורם בענף הטלוויזיה. "למשל ההבאה של גיא פינס שאמורה הייתה להגיש קהל למהדורה - פינס היה מסיים עם 12 אחוז והמהדורה הייתה פותחת עם 9 אחוז. הקהל היה נוטש מיד עם הכותרות". הגורם מציין נקודה נוספת שמאירה את נתוני המהדורה היום: "בתקופה של בנזימן הוחלט לעבור משלושה ברייקים של פרסומות לשני ברייקים. אם יש משהו שבאמת משפיע על בריחת צופים זה הפרסומות, כך שמאז שחדשות 10 כמעט תמיד עם שני ברייקים בלבד, הנתונים שלהם 'משקרים' אפילו יותר".

אורי רוזן הושם במקומו של בנזימן באופן זמני כממלא מקום, וזאת באחת השנים הלא יציבות שידע הערוץ. המשמעות העיקרית של היעדר מינוי קבע למנכ"ל הייתה שניהול המערכת בפועל הופקע מידיו של רוזן, והועבר להחלטות הדירקטוריון. כך באותה תקופה, הנהלת הערוץ קיצצה ארבע פעמים בתקציבי חדשות 10 ועל רקע המשבר בערוץ עזבו אותו תחת ידיו של רוזן עוד ועוד עיתונאים. התוצאה כאמור, ניכרה על המסך ותורגמה גם לנטישת צופים. "ככל שהנתונים וההישגים הלכו וירדו, ככה המהדורה נהייתה יותר צעקנית", מנתח הגורם בענף. "הכותרות והסטרייפים נהיו גדולים ודרמטיים יותר ודווקא הקהל המתוחכם של חדשות 10 ששמר למהדורה בלעדיות, נפגע מזה וכנראה שהחליט לעזוב", הוא אומר.

כנס אילת לעיתונות 2012. ברני ארדוב
"בשבועות האחרונים הגיעה 'אולפן שישי' לשפל, פעמיים". מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס/ברני ארדוב

"יש רק דרך אחת להילחם בענק מולך - והיא ליצור אלטרנטיבה"

"נכון שהמצב העגום של חדשות 10 בטבלאות הרייטינג היום הוא שילוב של גורמים ברורים, וכאלו שעוד לא פוצחו", אומר לוואלה! ברנז'ה איש חדשות טלוויזיה ותיק שניהל בעבר את אחת מחברות החדשות. "אבל הכל מתנקז לעובדה שהם מול חדשות 2, והכל נבחן במונחים האלה. המנחים לא באמת משנים וחשיפות גם לא ממש משנות אם אין מי שיראה אותן. בסופו של יום אתה מזפזפ בין המהדורות ורואה בערך את אותו הדבר, אז הצופים כבר מעדיפים להישאר על מה שהם מכירים ואיפה שמשודרת אחרי החדשות התכנית שהם רוצים לראות".

"יש רק דרך אחת להילחם בענק מולך - והיא ליצור אלטרנטיבה", הוא מציע לעוסקים בתחום כיום. "הם צריכים להבין שהצופים לא יגיעו אליהם בשביל לצפות בכרוניקה. בעידן האינטרנט אנשים מגיעים לשמונה בערב כשהם כבר מכירים את הכרוניקה של היום כי הם צמודים לרשת, והם כבר לא מחפשים סיכום של מה קרה היום. אם הם רוצים לאיים על חדשות 2, הם יהיו צריכים להיות הרבה יותר מקוריים ממה שהם עכשיו".

תגובות:

בכירים בערוץ ובחדשות 10 תמימי דעים באשר לתרומתה המשמעותית של תמר איש שלום למהדורה. "תמר הפכה תוך זמן קצר לפנים של חדשות 10 ושל ערוץ 10. כל הסקרים שערכנו מצביעים על כך שתמר אהובה מאד על ידי הצופים ונתפסת כדמות חדשותית בעלת משקל משמעותי עם יכולת הגשה חמה, אנושית וידידותית".

עוד מוסיפים הבכירים כי "בחודשים הקרובים תימשך העבודה האינטנסיבית על מעבר המהדורה המרכזית לאולפן חדיש בירושלים ועל שידרוגה, תוכנית שנבנית סביב תמר כמגישה תוך מעורבות גדולה מאד שלה. סביב תמר ימשיכו לשבת גם באולפן החדש כתבי ופרשני החברה הוותיקים והמנוסים לצד החדשים והמבטיחים".

לדברי הבכירים, "במהלך ארבעת החודשים האחרונים עמדה תמר בראש מהדורת חדשות שחשפה לראשונה את דבר הגעתו לישראל של הנשיא ברק אובמה, שידרה תחקיר רחב היקף על ראש עיריית יהוד שנעצר כמה ימים מאוחר יותר, הביאה דיווח ראשון על שופט בית משפט השלום שקרא לתובעת "לחפש באות ז', כי בז' היא מבינה", שופט שהתפטר מתפקידו כמה ימים מאוחר יותר, פרסמה לראשונה את הדיווח שלפיו משה כחלון לא יתמנה ליו"ר מינהל מקרקעי ישראל, וקיימה ריאיון טלוויזיוני ראשון בשידור חי עם בת הערובה שהוחזקה ע"י היורה בסניף הבנק בבאר שבע".

באשר למאבק סביב ליל שישי מזכירים בכירים בערוץ 10 ובחדשות 10 כי רייטינג הרצועה בערוץ 10 עלה מאז עליית "שישי" ב-40 אחוזים, זאת "בזמן שהרייטינג של 'אולפן שישי' ירד בששת השבועות האחרונים שבהם קמה התחרות בקרוב לחמישה-עשר אחוזים". הבכירים מזכירים שבשבועות האחרונים הגיעה "אולפן שישי" לשפל רייטינג של 15 אחוז (פעמיים), "נתון שלא ידעה התוכנית זה חודשים".

באשר להישגים העיתונאיים של "שישי" בששת השבועות שבהם שודרה, מזכירים הבכירים את פרשת המיטה המעופפת של בני הזוג נתניהו, פרשה שגררה בדיקה של מבקר המדינה ואילצה את ראש הממשלה להודיע שיפסיק את הנוהג להתקין מיטה בטיסות קצרות, את התחקיר שחשף עד כמה עד המדינה בפרשת הבר-נוער אינו נשמר כראוי, כשרק שבוע אחר כך הצליח העד להימלט מן המשטרה, וחשיפה של תוכניות ארקדי גידאמק למכור את בית"ר ירושלים למשקיעים מוסלמים. מה זה אם לא עיתונאות במיטבה?".

בתגובה לדברים אמר לוואלה! ברנז'ה בכיר בחדשות 2: ?אולפן שישי, שרק השבוע פרסמה את התחקיר המדובר של השנה על אלון חסן, נמצאת בשיאה העיתונאי. גם הרייטינג של אולפן שישי עלה ב-25% מתחילת השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד?.

מנכ"ל חדשות 10 לשעבר ראודור בנזימן בחר שלא למסור תגובה לדברים. את תגובתו של אורי רוזן לא ניתן היה להשיג.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully