וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה לא אישרה את לוח השידורים של קשת: חוסר בסוגה עילית

20.6.2013 / 14:40

הרשות דורשת מזכיינית ערוץ 2 להשלים את ההוצאה החסרה ולפרט את ההשקעה המתוכננת בקולנוע ישראלי. לפני שבוע לא אישרה הרשות גם את לוח השידורים של רשת בשל עודף ריאליטי

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה החליטה היום (חמישי) לאמץ את החלטת ההנהלה שלא לאשר את לוח השידורים של קשת. הוועדה דנה היום בלוחות השידורים של קשת, טח"י, וערוץ 10 לעונה השנייה (יולי- דצמבר 2013), ודורשת מזכיינית ערוץ 2 להשלים את ההוצאה החסרה על סוגה עילית, ולפרט את ההשקעה המתוכננת בסרטי קולנוע ישראליים. כמו כן, ציינה היום הוועדה, כי קשת אינה עומדת במכסת תוכניות המורשת והתרבות היהודית, הפריפריה והשיח הציבורי. קשת נדרשת להעביר לרשות את ההשלמות הנדרשות ללוח בתוך שבוע.

הרשות קבעה עוד כי קשת תעביר לרשות הצהרה לגבי עמידתה באמנת הרשות בשידורי התוכנית "סופר נני" ותתחייב כי האמנה מצורפת כנספח לחוזה ההפקה עם ההורים וכי השידור עומד בכללי האמנה.

עוד מציינים היום ברשות כי מנכ"ל הרשות שי באב"ד "יבחן מחדש את תוכניות הריאליטי ואת ההכרה בתוכניות מסוגה עילית, על מנת לשמור על תמהיל שידורים מגוון ואיכותי למען ציבור הצופים".

יו"ר הוועדה, יעקב שחם אמר כי "הוועדה, בעת אישור לוחות השידורים, תמשיך להקפיד על עמידת הזכיינים בכללים ובכלל זה שידור תוכניות מסוגה עילית שלא מקבלות את הביטוי המתחייב בהשוואה לתוכניות הריאליטי. יתרה מכך הוועדה תבחן את שילוב נושא התחקיר בתוכנית החיסכון ובמידה והדבר לא יבוצע תמליץ הוועדה למועצה לשקול מחדש את ההכרה בתוכנית זו כתוכנית תעודה".

לפני שבוע לא אישרה הרשות גם את לוח השידורים של רשת בשל אי עמידה ביחס בין ריאליטי ובידור לתוכניות מסוגה עילית. בנוסף, דרשה הרשות מהזכיינית השלמת חוסר בתוכניות תעודה ובהוצאה על סרטי קולנוע ישראלי.

טרם התקבלה תגובת קשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully