וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר הפרסום בוואלה! ברנז'ה: סוקניק העביר את אחזקותיו לידי נאמן

25.6.2013 / 16:36

גדי סוקניק, אשר עתיד להגיש את "לילה כלכלי" במקום שרון גל, העביר את מניותיו ב"פרסקאסט" לידי נאמן על מנת שלא ליצור מצב של ניגוד עניינים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

גדי סוקניק אשר עתיד להגיש את "לילה כלכלי" במקום שרון גל העביר את מניותיו בחברת "פרסקאסט" אשר בבעלותו לידי נאמן על מנת שלא ליצור מצב של ניגוד עניינים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים האחרונים נפגש סוקניק עם עו"ד החברה מימון אביטן וחתם על העברת אחזקותיו בחברה.

כפי שפורסם לפני שבוע, למרות מינויו למגיש "לילה כלכלי", סוקניק המשיך להחזיק בחברה כשותף של אשת יחסי הציבור לשעבר, וכיום היועצת אסטרטגית סיגל אביטן, אשר תמשיך לשמש כמנכ"לית החברה.

כל האופציות פתוחות: למרות מינויו למגיש "לילה כלכלי", גדי סוקניק משמש כפרזנטור
פרסום ראשון: גדי סוקניק יחליף את שרון גל ב"לילה כלכלי"

חברת "פרסקאסט" הוקמה בשנת 2008 והיא מפיקה שידורי טלוויזיה באינטרנט, בעיקר של אירועי יחסי ציבור של חברות מסחריות ועל לקוחותיה נמנות חברות בכירות במשק כמו "בזק", "מגדל", "פסגות", חברת המידע עסקי לניהול סיכוני אשראי "דן אנד ברדסטריט", "שטראוס", "אינטל" ובית ההשקעות "תמיר פישמן". בערוץ 10 מסרו בשבוע שעבר בתגובה לדברים כי סוקניק "הפסיק לאלתר את כל מעורבותו במיזמים שעלולים לעלות לכדי ניגוד עניינים לתפקידו כמגיש התוכנית הכלכלית "לילה כלכלי" בערוץ 10".

אולם עדיין קיים קצה אחד שטרם נתפר ועלול להביא לעיכוב בכניסתו לתפקיד של סוקניק: חברת iMarkets המספקת שירותי מסחר מקוונים עדיין משתמשת בדמותו של סוקניק בדף הבית שלה ובפרסומיה כחלק מקמפיין שהוביל עבורה. בחברה מסרבים להפסיק ולהשתמש בדמותו וגורם ב-iMarkets אמר לוואלה! ברנז'ה כי ברשותם חוזה המתיר להם את השימוש בתמונתו בעוד מספר חודשים. בערוץ 10 פנו אל החברה בנושא, ומטעמו של סוקניק מטפל בסוגיה ד"ר עו"ד מאיר קוגמן.

מערוץ 10 נמסר בעניין iMarkets כי "כידוע, ההתקשרות של סוקניק עם החברה הזו הסתיימה והשימוש בתמונתו נעשה שלא על דעתו". סוכנו של גדי סוקניק מאיר קוטלר סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully