וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ערוץ 10 העלים את "מעושרות 2" מהמסך?

25.6.2013 / 17:15

חברים מבית כמו "הרווק" ו"אקסטרים מייקאובר" לצד אויבים מבחוץ כמו "האח הגדול" העלימו את תכנית הריאליטי של אורנה בן דור מערוץ 10 זמן קצר לאחר ההשקה

שינויים בלוח השידורים של ערוץ 10: תכנית הריאליטי "מעושרות 2" נעלמה מהמסך באופן פתאומי ולא שודרה במהלך שלושת השבועות האחרונים. הפרק האחרון (והשביעי במספר) בתכנית בבימויה של אורנה בן דור שודר ביום שבת ה-8 ביוני, ומאז נעלמו עקבותיהן של ניקול ראידמן וחברותיה מהמרקע.

להורדה הפתאומית קדמה הודעה לתקשורת שהוציא הערוץ, זאת בעקבות עליית הסדרות "הרווק" ו"אקסטרים מייקאובר ישראל". בהודעה נמסר כי תכנית התחקירים "כלבוטק" והדרמה הקומית "חברות" עברו לשידור בימי חמישי מאז ה – 5 ביוני, בעוד הסדרה "מעושרות 2" ותכנית האירוח של גיל ריבה עוברות לימי שני החל מה-17 ביוני. תכניתו של ריבה אכן הועברה לשידור בימי שני אך הקולגות ממגדלי היוקרה פשוט הורדו מן המסך. מי שתפס את זמן השידור המקורי של "מעושרות 2" הן כאמור סדרות הריאליטי החדשות של הערוץ, המשודרות פעמיים בשבוע בימי רביעי ושבת, זו אחר זו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קברניטי הערוץ קיבלו החלטה לפיה העונה הנוכחית של "מעושרות 2" תפוצל לשני חלקים, כאשר החלק השני יכלול 9 פרקים ויעלה למסך ככל הנראה לקראת סוף חודש יולי הקרוב, כך נודע לוואלה! תרבות. במילים אחרות, החשש מנגיסות ברייטינג של המתחרה קשת הובילו לשינוי השיבוצים, וזאת על חשבון תכניתה של בן דור, שכן "הרווק" ו"אקסטרים" עלו לשידור פעמיים בשבוע במשבצת שעד תחילת החודש הייתה שלה.

בחלק השני של "מעושרות 2", ראידמן עתידה לקחת את יעל גל לטיול שורשים באודסה, ג'ניפר סנוקל תפגוש את בן זוגה הנוכחי עופר טלקר וראידמן תספק הצצה לשבוע האופנה בפריז בו ביקרה.

יש לציין כי תכנית הדגל של קשת, "האח הגדול", משודרת בימים ראשון ושלישי כאשר ביום שני ישנה פריצה קצרה של התכנית למשך חצי שעה בשעות 21:00-21:20. ייתכן כי זו הסיבה שתכניתו של גיל ריבה נשארה במקומה בעוד על "מעושרות 2" הוחלט לוותר ברגע זה ולהחזיר למסך בעוד כחודשיים, כשלוח השידורים יתאוורר ולערוץ יהיה קל יותר להחזיר מלחמה בקרב על הרייטינג מול ערוץ 2.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "חמשת המעושרות יחזרו אל המסך בקרוב עם החלק השני של העונה. פרטים ימסרו בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • מעושרות 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully