וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוא לתקשורת המונים, שנה א'

26.6.2013 / 11:52

המיזם של בית ספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי: אינדקס לסטודנטים בו למעלה מ-150 ראיונות הסברתיים מצולמים עם בעלי תפקידים שונים בתעשייה כגון אילנה דיין, אודי סגל ועוד

מיזם חדש תחת השם "המדריך לעולם התקשורת" מאגד לראשונה את תפקידי תעשיית התקשורת בישראל באתר אינטרנט אחד.

המיזם נוצר בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה ומציג למעלה מ-150 ראיונות מצולמים עם בעלי תפקידים שונים בתעשייה כגון אילנה דיין, אודי סגל, אבי משולם, זיוית דוידוביץ', צ'יקו מנשה, איריס בק ועוד. אלה מחולקים לפי 5 תחומים: אינטרנט ומובייל, רדיו, פרסום, טלוויזיה ועיתונות, על פי סולם תפקידים ומחלקות וכן, תוכן עשיר בהתאמה.

ב"בינתחומי" אומרים היום כי: "האתר נולד לאור המציאות המשתנה של שוק התקשורת הישראלי ובכלל, במערכות המעצבות את חיינו. ההתפתחות המהירה של טכנולוגיות המידע לצד מהפכות טכנולוגיות נוספות המחייבות הסתגלות מהירה יצרו תפקידים חדשים יש מאין. האתר מציע מענה למציאות זו ומציג למתעניינים בעולם התקשורת את מגוון התפקידים הקיימים, המתעדכנים באופן קבוע בהתאם לנעשה בתעשייה".

עוד מציינים בבית הספר כי "כיום ישנה מגמה בקרב סטודנטים רבים לתקשורת ובכלל, להתחיל את צעדיהם הראשונים בתעשייה עוד במהלך לימודיהם לתואר הראשון, האתר משמש כמכשיר לתכנון הקריירה עבור אותם סטודנטים המעוניינים להתברג בתעשיית התקשורת בישראל טרם סיום התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully