וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ynet מנהל נגדי מלחמת חורמה בגלל הראיון שהעניק שאול גנון לחדשות 2"

26.6.2013 / 17:39

עו”ד רן אלון, המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את אחמד בני ג’אבר עליו נגזרו 30 שנות מאסר בגין האונס בגן העיר, זועם ומאיים בתביעה בעקבות כותרת. גיא פלג: ”טרור עיתונאי"

"אתר ynet מנהל נגדי ונגד הסנגוריה הציבורית מלחמת חורמה ונקמת דם בגלל הראיון שהעניק שאול גנון לחדשות 2", כך אמר לוואלה! ברנז'ה לפני שעה קלה עו"ד רן אלון, המייצג מטעם הסנגוריה את הפלסטיני אחמד בני ג'אבר, עליו נגזרו היום 30 שנות מאסר בגין האונס בגן העיר. תחת תמונתו של העו"ד אשר שובצה בידיעה ב-ynet נכתבה כותרת התמונה החריגה "מ?פ??ל?ה משפטית", כותרת אותה רואה עו"ד אלון כנקמה אישית של האתר בו אשר נובעת ממניעים שאינם עניינים וכעת הוא מתכוון לתבוע את האתר תביעת דיבה. גם בחדשות 2 שם השיגו את הראיון הראשון מאמצים את הנימה, כאשר הכתב לענייני משפט גיא פלג מכנה את החלטת העריכה של ynet "טרור עיתונאי".

עו"ד אלון הוא גם פרקליטו של שאול גנון, הפעיל בקהילת הלהט"ב שנעצר בפרשת הבר-נוער, אשר העניק לאחר מעצרו ראיון ראשון לכתב חדשות 2 גיא פלג שפורסם ב"אולפן שישי" ביום בו הותר שמו לפרסום. "יש להם אג'נדה, הם מובילים אותה נגדי אישית, נגד הסנגוריה הציבורית בכלל ונגד הלקוח שלי שאול גנון", הוא אומר בכעס. "הם מאשימים אותנו על זה שנתנו כביכול ראיון לגיא לפלג. המסע הזה כבר עבר כל פרופורציה וכל היגיון וזה גורם לי לנזק גדול. זה לא פחות מוונדטה".

"מתכוון לתבוע את ynet תביעת דיבה"

בשבוע שעבר פורסמה ב-ynet כתבה מאת אלי סניור אשר ביקרה בחריפות את הסנגוריה הציבורית בה נטען כי למרות שמשפחתו של גנון שכרה עורכי דין פרטיים, בסנגוריה הציבורית העדיפו לקבל את התיק כיוון שחלה בו התעניינות תקשורתית נרחבת. "על מה הם באים בטענות בדיוק? הכל אצלם אישי ולא ענייני, זו נקמה", הוא אומר בתגובה.

ניסיונותיו של העו"ד לשנות את הכיתוב המשפיל, לתחושתו, עלו בתוהו. הוא פנה בנושא לעורך ynet ערן טיפנברון אולם האחרון סרב לשוחח עמו. "פניתי אליו גם בכתב וגם בטלפון אבל הוא לא ענה לי וסרב לשוחח עמי", הוא אומר בתשובה לשאלה האם ניסה לבוא בדין ודברים עם מערכת האתר. "הודעתי לו בהודעת טקסט שיש בפרסום הזה כדי לפגוע בשמי הטוב, שאני דורש הסרה מידית ומתכוון לתבוע את ynet תביעת דיבה. לכך הוא הגיב, אולם לא באופן ענייני".

"ב-ynet החליטו לנקום, ולהפקיר את עמודי החדשות שלהם לטרור עיתונאי"

גם הכתב לענייני משפט של חדשות 2 גיא פלג התייחס לדברים. על ההחלטה של גנון ופרקליטו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי היא נעשתה "אולי כי אנחנו מהדורת החדשות החזקה ביותר, אולי בגלל שהעדיף אותי על מתחרי. מכל מקום ב-ynet החליטו לנקום, להפקיר את עמודי החדשות שלהם לטרור עיתונאי ולנהל קמפיין משפטי מופרך כנגד ההסכם החיוני שחתמה המדינה עם גנון וכנגד פרקליטו".

"היום גזר בית המשפט על לקוח אחר של עו"ד רן אלון 30 שנות מאסר על האונס המחריד שביצע בגן העיר. עו"ד אלון ייצג כאן מטעם הסנגוריה הציבורית, זה בדיוק תפקידה של הסנגוריה לייצג בתיקים שאף סנגור פרטי לא יסכים לייצג לייצג את אלה שאין להם כסף לייצוג והעונש הקשה והראוי היה בעבור אנשי ynet שעת כושר לנקמה". פלג כינה את החלטת העריכה ב-ynet "טרור עיתונאי" והוסיף "אני מתבייש שאני, כתב ynet, ועורכיו עובדים באותו המקצוע".

מ-ynet נמסר: "אין תגובה", אולם גורמים בעולם התקשורת מסרו כי הם מביעים תמיהה על דברי פלג: "נו, תראו מי מדבר על אלימות. תשאלו למשל את הקולגה הקודמת שלו מערוץ 1". גיא פלג סרב להוסיף לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully