וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור תשלם לפחות 50 אלף שקלים עבור ייצוג נסטלבאום בבג"צ

30.6.2013 / 9:43

לאחר שהמדינה סירבה להגן על עמדתה, שכרה הרשות את שירותיו של עו"ד רון גזית, מהמובילים במשק בתחום התקשורת, על מנת להגן עליה בבג"צ מול אגודות העיתונאים

רשות השידור שכר את שירותיו של עו"ד רון גזית, מהמובילים במשק בתחום התקשורת, על מנת להגן עליה בבג"צ מול אגודות העיתונאים בירושלים ובתל אביב הדורשות את הדחתו של משה נסטלבאום, מנהל מחלקת החדשות של הרשות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

ברשות השידור נאלצו לשכור עורך דין פרטי לאחר שבמחלקת הבג"צים הודיעו כי אין בכוונתם לייצג אותם בהליך ולהגן עבורם על נסטלבאום. בכך התייצבו במשרד המשפטים מאחורי הממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה עו"ד אסף רוזנברג, אשר הותקף בחריפות על ידי פרקליטו של נסטלבאום עו"ד יוסי כהן שטען כי הוא פועל ממניעים שאינם ענייניים.

על פי גורם המעורה בפרטים עבור הייצוג הפרטי תשלם רשות השידור לעו"ד גזית סכום של כ-50 אלף שקלים אשר ישולמו מכספי ציבור. גזית נחשב לאחד מעורכי הדין המשפיעים בישראל והוא מתמחה בתקשורת, טכנולוגיית מדיה ורגולציה. הוא ייצג את רשות השידור בעבר והעניק ייעוץ לוועד המנהל של הרשות. עמדת הוועד המנהל היא להשאיר את נסטלבאום בתפקידו והוא אף מועמד לתפקיד בכיר יותר, זאת למרות התובענה המשמעתית שהגישה נציבות שירות המדינה ומצאה אי סדרים בהתנהלותו אל מול עובדיו והמליצה להדיחו מכל תפקיד ניהולי.

עניינו של נסטלבאום נידון לא רק במסגרת בג"צ. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה גם מבקר המדינה הודיע כי יבדוק את הליך מינויו זאת במסגרת דו"ח כולל יותר על הליכי מינויים ברשות. במקביל בימים אלה נערכות הכנות אחרונות בנציבות שירות המדינה לקראת הדיון בבית הדין המשמעתי. ההליך בבית הדין צפוי להיפתח בעוד כשלושה חודשים. שר התקשורת, גלעד ארדן, קרא לנציבות לזרז את ההליכים.

מרשות השידור נמסר: "עו"ד רון גזית מלווה את הוועד המנהל בהליך מתחילתו ואף כתב חוות דעת מפורטת בנושא. עו"ד גזית ייצג את הרשות גם בבג"צ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully