וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בורובסקי ייאלץ להתפטר מרשות השידור

2.7.2013 / 14:56

חבר הוועד המנהל של רשות השידור יעקב בורובסקי ייאלץ להתפטר מתפקידו בשל כוונתו להתמודד שוב לראשות עיריית חיפה מול יונה יהב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

חבר הוועד המנהל של רשות השידור יעקב בורובסקי ייאלץ להתפטר מתפקידו בשל כוונתו להתמודד שוב לראשות עיריית חיפה מול יונה יהב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה מגבשים במשרד המשפטים וברשות השידור חוות דעת משפטית לאחר בחינה של הסוגיה, וגורם המעורה בפרטים אומר כי כפי שמסתמן, יהיה על בורובסקי להתפטר מהתפקיד או לכל הפחות להשעות עצמו ממנו עד לתום מערכת הבחירות לרשויות המקומיות.

יעקב בורובסקי התמודד במערכת בחירות האחרונה בחיפה מול יונה יהב עם רשימתו "מהפך" והגיע למקום השני, ומאז הוא מכהן כחבר אופוזיציה במועצת עיריית יפה. לפני כחודש הודיע באופן רשמי כי בכוונתו להתמודד שוב, והצהרתו הביאה לפתיחה בבדיקה משפטית של מילוי תפקידו ברשות השידור לאור ההתמודדות לראות העיר. את הבדיקה עורכים המשנה ליועמ"ש לממשלה אבי ליכט והיועצת המשפטית של רשות השידור חנה מצקביץ'.

בורובסקי, ניצב במיל', היה המועמד המועדף על ראש הממשלה לתפקיד יו"ר רשות השידור, תפקיד אשר הפסיד לבסוף ליו"ר הנוכחי אמיר גילת. הוא הצהיר כי ויתר על התפקיד מרצונו, אולם פרסומים שונים טענו כי היועמ"ש לממשלה המליץ לנתניהו לוותר על המינוי לאור חקירה פלילית שהתקיימה נגדו בעת מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה ונסגרה מחוסר ראיות.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "הסוגיה מוכרת לנו. בשלב זה הנושא אינו מצוי בטיפולנו ואנחנו ממתינים לעמדת רשות השידור בעניין".

יעקב בורובסקי מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "אם תמצא חוות הדעת המשפטית כי עלי לפרוש מהוועד המנהל של רשות השידור, אז אני אפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully