וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש לממשלה למנכ"ל רשות השידור: אייש מיידית את הלשכה המשפטית

3.7.2013 / 13:31

מתכתובת אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי בדיקה שנערכה במשרד המשפטים מצאה שלמרות שניתנה התראה על כך לא מולאו התקנים החסרים בה, זאת בזמן ש-140 עובדים נקלטו ברשות

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין מתריע כי הלשכה המשפטית של רשות השידור פועלת בכוח אדם חסר זה זמן רב, למרות המטלות הרבות שעומדות לפתחה ובהם המהלכים לקראת הרפורמה - והנחה את מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם לאיוש מיידי של תקנים.

מתכתובת בנושא אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי בדיקה שנערכה במשרד המשפטים מצאה שלמרות שניתנה התראה על כך שהלשכה המשפטית של הרשות מתקשה לתפקד, לא מולאו התקנים החסרים בה וזאת בזמן שרשות השידור קלטה לשורותיה 140 עובדים חדשים באגפים אחרים.

בדו"ח נכתב "הרפורמה ותיקון החקיקה מגדילים את היקף העבודה המשפטית באופן משמעותי". עוד מצוינים "מהלכים דרמטיים במישור יחסי העבודה לרבות קיצוצים בכח אדם", מה שעלול לרמז על גל תביעות אליו נערכת רשות השידור בעקבות פיטוריהם המתוכננים של מאה עובדים.

היועצת המשפטית של הרשות, עו"ד חנה מצקביץ', כתבה למנכ"ל הרשות כי דברי היועמ"ש לממשלה מדברים בעד עצמם. "בנסיבות אלו לא תוכל הלשכה המשפטית למלא משימותיה אלא במגבלות כוח האדם העומד לרשותה והמצוי כבר זמן רב בעומס בלתי אנושי", כתבה, ושלחה העתק לשר הממונה על רשות השידור גלעד ארדן ולמבקר המדינה.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully