וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשרד התקשורת: "נעשה עליהום על ארדן בגלל כותרת לא הוגנת"

3.7.2013 / 21:27

במשרד התקשורת מאשימים את "גלובס" בפרסום אייטם אודות השפעת הלוביסטים על חברי ועדת הכלכלה ביחסם להוט ולבזק, בו נטען כי הם מהלכים עליהם אימים: "העיקר לצאת עם כותרת"

שורה של ח"כים מהאופוזיציה, חברי ועדת הכלכלה, תקפו היום (רביעי) את שר התקשורת בעקבות כותרת בעיתון גלובס שציטטה אותו כאומר ש"הלוביסטים של הוט ובזק מהלכים אימים על הח"כים". במשרד התקשורת אומרים היום לוואלה! ברנז'ה כי בגלובס הוציאו את דברי השר מהקשרם: "הח"כים התנפלו על השר בגלל כותרת שהוצאה מהקשרה", אומר בכיר במשרד. "אם היו קוראים את דבריו המלאים, היו מבינים שהתכוון להשפעה של הלוביסטים על דעתם של הח"כים בנושא ההפסדים של בזק והוט - ולא לאמירה כללית".

בגלובס פרסו היום שתי ידיעות בעקבות סטטוס בפרסם בפייסבוק שר התקשורת לאחר הדיון בוועדת הכלכלה בנושא התקשורת הקווית. ארדן כתב: "באתי עם זה היום לוועדת כלכלה ולא זכיתי למחיאות כפיים. מדוע? כי להוט יש לוביסטים ולבזק יש לוביסטים, אבל לציבור אין. אז הלוביסטים דאגו להלך אימים על חברי כנסת ואמרו להם שאוי אוי ואוי ואבוי, ובזק והוט יפסידו כסף (זה לא נכון. הם ירוויחו פחות), אבל אני בטוח שחברי הכנסת לא התרשמו מהנהי של הוט ובזק. הם הרי יודעים כמוני שאנחנו כאן כדי לדאוג להפסדים החודשיים של משפחת נווה, לא לבונוסים של בכירי הוט ובזק". כותרת הידיעה הייתה, כאמור, "הלוביסטים של הוט ובזק מהלכים אימים על הח"כים".

תגובת הח"כים לא איחרה לבוא - מעל דפי העיתון הכלכלי. שלוש שעות לאחר פרסום הידיעה עלתה כתבת המשך ובה הטיחו בשר ביקורת חברי הוועדה. בכתבה צוטט יו"ר ועדת הכלכלה פרופסור אבישי ברוורמן, ח?כ מיכל רוזין וח"כ איציק שמולי שתקפו את ארדן על אמירתו, לכאורה, כי הם נכנעים ללוביסטים של חברות התקשורת. "אף לוביסט או חברה לא אמרה ולא תגיד לי בחיים מה לומר ואיך להצביע", אמר שמולי. "השר רגיל כנראה לפוליטיקה ולא לדמוקרטיה", אמרה רוזין, וברוורמן הוסיף כי הוא "מתפלא מאד על דבריו".

"נעשה כאן עליהום בגלל כותרת לא הוגנת", אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה בכיר במשרד התקשורת. "בפועל השר אמר בדיוק את ההיפך, כאשר כתב 'אני בטוח שחברי הכנסת לא התרשמו מהנהי של הוט ובזק' - אבל העיקר לצאת עם כותרת".

מ"גלובס" נמסר בתגובה: "הכותרת ותוכן הידיעה משקפים במדויק את מה שהעלה השר ארדן בפוסט בפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully