וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ”ל מעריב לעובדים: ”החברה הגיעה לצומת דרכים מכריע”

4.7.2013 / 17:04

פרסום ראשון: ישראל גולדשטיין מתייחס הערב פומבית לראשונה לשמועות ולאי-הוודאות בנוגע לעתיד העיתון: ”המשך הפעילות מותנה בעמדתם של מספר גורמים”

"מעריב נמצא בצומת דרכים מכריע", כך לדבריו היום (חמישי) של מנכ"ל מעריב ישראל גולדשטיין במייל ששלח לעובדי העיתון ומהווה, למעשה, התייחסות פומבית ראשונה של גורם בהנהלת העיתון לשמועות ולאי-הוודאות בנוגע לעתידו. גולדשטיין כתב לעובדים כי "בחודשים האחרונים ננקטו מהלכים רבים שמטרתם להביא את החברה ליציבות. לצערנו, מהלכים אלה טרם הושלמו". הוא הוסיף כי "נכון לעכשיו, טרם נתקבלו החלטות באשר לעתיד החברה מאחר והמשך הפעילות מותנה בעמדתם של מספר גורמים".

בדבריו רומז גולדשטיין לבדיקה המקיפה שנעשתה בחודשים האחרונים על ידי חברת הייעוץ הארגוני העולמית "מקינזי", אשר דבר פעילותה נחשף בוואלה! ברנז'ה, ועל פי ההערכות היא עתידה להמליץ לחברה על רה-ארגון מקיף וכולל אשר במסגרתו ייערך גם איחוד מערכות מלא בין מעריב ומקור ראשון. אתמול דרשו העובדים מההנהלה לקיים עמם פגישה דחופה ולשתף אותם בשינויים הארגוניים המתוכננים, לבל תמשיך במה שכינו העובדים "סיבוב נוסף של התעלמות".

לשמחתם של עובדי מעריב נעתרה ההנהלה להיפגש עמם. במהלך יום ראשון בבוקר תתקיים פגישה עם וועדי העובדים ונציגי ההסתדרות. "נשתף אתכם, העובדים, בצפוי בהמשך", הבטיח גולדשטיין. היום נערכה פגישת עובדים דחופה של העובדים ובה הוצע, בין היתר, לשקול אפשרות של השבתת העיתון. לאור הפגישה שנקבעה לראשון - הוחלט בשלב זה שלא לנקוט בצעדים שעלולים להסלים את היחסים המתוחים ממילא בין הנהלת מעריב לבין נציגי העובדים.

מוועד העובדים של מעריב נמסר: "בכוונתו לשבת עם הנהלת העיתון למו"מ כדי למצוא פתרונות משותפים להצלת העיתון, ובתנאי שאת המחיר לא ישלמו אך ורק העובדים".

עוד בנושא:
בעקבות חשיפת וואלה! ברנז'ה: עובדי מעריב דורשים הבהרות מההנהלה
בלעדי: מעריב שכר את שירותי "מקינזי"; על הפרק: דו"ח התייעלות דרמטי
סיקור מיוחד: מעריב על פרשת דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully